網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月12日 星期三

媽媽煮腸蛋麵 朱千雪攞100分 __,千雪,朱千雪,

朱媽媽呢招好似幾得喎。藝人朱千雪出席Vcity舉行的「DSE放榜加油派對」活動,期間聯同羅力威、龔嘉欣、周志康及新鴻基地產代理租務副總經理孫雅恩小姐與 ...


朱媽媽呢招好似幾得喎。

藝人朱千雪出席V city舉行的「DSE放榜加油派對」活動,期間聯同羅力威、龔嘉欣、周志康及新鴻基地產代理租務副總經理孫雅恩小姐與現場觀眾進行問答環節。

千雪表示讀書時期成績不算太叻,家人亦沒有給太大壓力,但印象最深是每次於考試前夕,母親總會為她準備腸蛋麵,她謂:「一條腸、兩隻蛋,攞100分意頭,每科都食一次,所以中學我有啲肥,但就算依家考試,媽咪都一樣會幫我準備。(當年參選港姐有冇食?)冇,再食就一定冇獎。」問到食了母親的愛心麵後可有科科考100分?千雪表示某些科目真的獲滿分,故對母親這個舉動感到很窩心。

談到王君馨今日補擺喜酒,千雪坦言因工作未能親身送上祝福,所以昨晚已傳了短訊給新娘子,希望稍後有機會再與君馨補祝。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!