網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月12日 星期三

未決定離唔離婚 溫碧霞嘆:依家好迷惘 __,溫碧霞,

溫碧霞同老公分居咗4個月。於本月三十日踏入五十一歲的女星溫碧霞(Irene)與老公何祖光分居四個月,下午約三時半,她親自駕車前往清水灣俱樂部,而手上亦 ...


溫碧霞同老公分居咗4個月。

於本月三十日踏入五十一歲的女星溫碧霞(Irene)與老公何祖光分居四個月,下午約三時半,她親自駕車前往清水灣俱樂部,而手上亦沒有戴婚戒。

期間大批記者追訪,問到Irene是否決定離婚,對多年感情有否覺得可惜,她只說:「希望大家畀啲空間我。(有冇彎轉?)等我遲啲決定咗先,依家自己都好迷惘,遲啲件事處理好,我會同大家講。(係咪因為第三者?)大家唔好諗太多,畀啲空間我,多謝關心。(老公有冇返屋企?)我唔想講太多。(心情點呀?)我心情冇嘢,暫時唔想講太多。(兒子由邊個照顧?)都係唔想再講太多喇。」說罷便驅車直入俱樂部。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!