網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月7日 星期五

林海峰:林海峰自薦合作 遭黃秋生嫌棄劇本亂 __,林海峰,黃秋生,秋生,

強強聯手,期待!藝人黃秋生與林海峰九月將聯手在演藝學院演出舞台劇《搞大電影》,黃秋生除了是影帝、視帝,更是舞台皇帝,林海峰的TalkShow亦獨步香港 ...


強強聯手,期待!

藝人黃秋生與林海峰九月將聯手在演藝學院演出舞台劇《搞大電影》,黃秋生除了是影帝、視帝,更是舞台皇帝,林海峰的Talk Show亦獨步香港,今次合作可謂因緣際會,林海峰笑說:「上次開騷,我就同秋生自薦,開出條件好優厚,我好得閒、好平、好想做,有機會可唔可以畀我試下呢,秋生就畀咗個機會我,開頭我以為係假嘅,以為係吹水。去睇佢舞台劇《仲夏夜之夢》,秋生話差唔多喇喎,心諗死喇,嚟真喎,都驚嘅。」秋生亦笑說:「我初頭以為係真,點知見到佢就以為係假,最後打電話畀佢又覺得係真嘅。」

林海峰秋生台上互揪

林海峰笑言很害怕秋生,怕得不敢正視,劇中也不停被秋生狂插,但亦有反擊怒打秋生的戲份,林海峰笑說:「當年寫廣播劇搵咗秋生客串演出,秋生攞住劇本入咗錄音室一陣,突然間黃秋生返出嚟話:『你呢啲咩嚟㗎?上面唔接下面,係同一個人講?』我哋當堂呆咗,然後佢整番通順去錄。」

盡揭影圈荒謬事

舞台劇以影圈荒謬事為藍本,搞笑之餘,笑中有淚,黃秋生說:「呢套劇自己定調係要搞笑,香港已經夠悲、多事,再唔笑吓,我自己都唔想演,唔好笑搵佢嚟做咩?」林海峰說:「我係貪好喊,笑中帶淚,係好感動劇本。」林海峰認為今次演舞台劇是學習,秋生則認為林海峰的Talk Show難好多,他說:「有諗住試吓,依傢放棄咗,唔知個技巧,諗住借呢個機會請教吓佢創作過程係點搞、點練、點表演。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!