網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月7日 星期五

Keep住澎湃上圍!34C李旻芳瘦身唔瘦胸 __,李旻芳,

李旻芳呢次就教大家點樣可以Keepfit迎接夏天!今個夏天想盡情騷BODY?但又為身上嘅脂肪同贅肉而煩惱?大家唔使愁,皆因弗到爆嘅藝人李旻芳(Lucy ...


李旻芳呢次就教大家點樣可以Keep fit迎接夏天!

今個夏天想盡情騷BODY?但又為身上嘅脂肪同贅肉而煩惱?大家唔使愁,皆因弗到爆嘅藝人李旻芳(Lucy),分享減肥心得,仲孖靚仔教練Calvin教大家點樣踢走肥膏,Lucy就會示範專門針對最難減嘅大腿及肚腩位置嘅健身動作,佢話:「只要每日抽少少時間做呢幾個動作,每個動作做15至20下,然後再重複做4次,加上控制飲食雙管齊下,自然成功消脂,仲會練到靚嘅肌肉線條。」

講到女士們最驚瘦胸不瘦身,Lucy亦大嗌怕怕:「我都驚減到過瘦,會減咗啲唔應該減嘅地方,所以寧願自己有啲肉地,睇落比較健康同吸引。好彩自己有骨嘅地方都有骨,有肉嘅地方都有肉,身形都算應有則有,哈哈。」佢仲公開美胸秘訣,只要勤於按摩胸部,自然KEEP到澎湃上圍。

夏日陸續有不少泳裝品牌舉行泳衣騷,Lucy表示不介意擔任模特兒行騷。但問到唔怕男友黃耀英「嬲嬲豬」?她謂:「因為佢喺外國返嚟,份人比較開通,佢會明白只係工作需要,好似我有時拍劇會有親熱戲,佢都唔會介意,仲好放心畀我拍,好少嚟探班監場。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!