網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月7日 星期五

被問係咪處女 馮盈盈嗌尷尬:唔知點答 __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,

原來盈盈都知尷尬。無綫藝員馮盈盈在鑽石山出席「bigbigchannel後生仔KOL簽約儀式」暨「bigbigcollege開學典禮」。馮盈盈在台上毫 ...


原來盈盈都知尷尬。

無綫藝員馮盈盈在鑽石山出席「big big channel 後生仔 KOL 簽約儀式」暨「big big college 開學典禮」。馮盈盈在台上毫不客氣摸KOL林正峰的肌肉,連司儀也笑言提醒她還未卸任,盈盈受訪笑說:「佢係我大學師弟,我試吓佢啲肌肉啫,證明佢做開GYM啫。」

馮盈盈在節目《#後生仔傾吓偈》中取笑嘉賓是處男捱批,她說:「第一集佢哋有啲怕醜,我都係搞吓氣氛,呢啲話題大學生O camp都會講,大家開開心心傾吓偈啫。(有冇人問你係咪處女?)咁又冇。(問你點答?)唔知點答添,好尷尬呀,哈哈。(節目如果講到性話題會唔會答?)呢個題目冇乜好避忌,都係健康去討論。(放低港姐形象?)唔係,唔同場合做唔同嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!