掃呢頁CODE去手機

2017年7月13日 星期四

【獨家】陳昭昭與男友復合兼年底結婚 __,陳昭昭,

恭喜晒!藝人陳昭昭去年年尾原本跟拍拖兩年的李姓男友計劃結婚,但怎料最後卻發現男友原來已婚,令一直蒙在鼓裏的她,傷盡了心,最後分手收場!估不到,事隔半年 ...


恭喜晒!

藝人陳昭昭去年年尾原本跟拍拖兩年的李姓男友計劃結婚,但怎料最後卻發現男友原來已婚,令一直蒙在鼓裏的她,傷盡了心,最後分手收場!估不到,事隔半年,事件卻有戲劇性發展!日前,陳昭昭到婚紗店睇婚紗與裙褂,看她心情看似不俗,揀婚紗、裙褂一絲不苟,期間更將婚紗試上身,明顯喜事近!

出動家人政策

東網記者致電陳昭昭,問她是否正辦喜事?她承認並指與李姓男友已復合,將於今年年底結婚!至於李先生的婚姻狀況?是否已搞好離婚手續?昭昭表示:「以我所知佢離咗婚,佢搞清楚晒啲嘢,同埋佢係用咗好多方法追番我,我先同番佢喺埋一齊。」至於用甚麼方法追求她?原來是出動家人政策,昭昭謂:「日日打電話嚟噓寒問暖,又搵我個妹做和事老,同埋特登飛去柬埔寨探我爸爸兼同我爸爸道歉。」

求婚小插曲

經過一番苦功,昭昭終決定接受番男友,而早前男友更向她求婚,而求婚時還有段小插曲,昭昭謂:「有一日我病咗,佢買咗盒揚州炒飯畀我食,我食咗幾啖食唔落丟咗,佢即刻好緊張咁摷番,原來裏面有一隻一卡嘅戒指,佢想向我求婚,我見到佢個樣真係哭笑不得,最後應承咗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!