掃呢頁CODE去手機

2017年7月13日 星期四

反擊屈穎妍 法界男神:法援案收費打六折 [壹週刊 - 1427] __,M1,

對於屈穎妍質疑,小市民點解都識搵戴啟思或某幾個大狀,蔡騏解釋,因為事務律師都清楚邊個大狀熟悉JR案,搵番同一個大狀去做,係好常見嘅情況。(《蘋果日報》 ...


對於屈穎妍質疑,小市民點解都識搵戴啟思或某幾個大狀,蔡騏解釋,因為事務律師都清楚邊個大狀熟悉 JR案,搵番同一個大狀去做,係好常見嘅情況。(《蘋果日報》圖片)

八卦陣

反擊屈穎妍 法界男神:法援案收費打六折

出名愛國撐警嘅專欄作家屈穎妍,支持政府嘅手法真係層出不窮。話說早排佢喺報章寫咗篇「搵食兵團」,投訴經常幫小市民打司法覆核( JR)案件嘅大狀,靠納稅人嘅錢養肥,話因為官司費都係法援資助,所以呢啲「政治官司」就幫呢批狀師兵團搵唔少錢。

屈穎妍近年多番爆出驚人嘅撐政府言論,例如一五年警察拉錯智障男子,佢就讚揚警隊制度「滴水不漏」。(《蘋果日報》圖片)

講到打 JR咁好搵,《壹》仔搵法政匯思召集人蔡騏嚟解畫:「我哋業界裡面嘅大律師,尤其是佢哋咁出名,做法援 case嘅話對比番佢哋平時收嘅費用,其實已經俾咗好大折頭。所以我自己就唔覺得呢啲法援嘅 case係養肥咗佢哋,或者(大律師)靠法援去生活。」

大律師同事務律師接到法援 case,一般都會收平三、四成嘅費用,同打民事案相比,其實搵少好多就真。俾屈女士開名鬧嘅資深大律師戴啟思受訪時強調,毋須評論屈穎妍嘅言論,佢話大律師都有行規,好似的士司機唔應該拒載咁,一般唔會拒絕委託人,更加唔會因為勝算低就唔接 case。

遼寧號訪港 見證中共謊言

由前蘇聯航空母艦改裝而成、中國第一艘航母「遼寧號」訪港五日,唔少愛國人士同中國網民,以為呢隻船係國家強大象徵,二千名持參觀券市民湧上船參觀,冒雨拍攝國產殲 15戰機,欣賞最先進嘅二手科技,感動自豪一番。

以為「遼寧號」有幾咁先進,其實有少少軍事知識嘅人都知,佢比外國航母落後起碼二十至三十年,加上印度同巴西等嘅第三世界國家,一早向西方國家或者俄國購買二手航母改裝,唔少設備更加精良,示強定示弱,不言而喻。

「遼寧號」唔及核動力航母,並無近乎無限嘅續航力,要花三千幾萬燃油費先可以來港展示「軍力」,最終反而擾民。本地渡輪遇着強國航母要讓路,連累梅窩市民返工遲到;「遼寧號」使用唔合規格燃油,喺交椅洲以北海域狂噴黑煙,令葵涌地區二氧化硫濃度倍升,污染空氣。但因為係軍艦,環保署都無佢符。

順帶一提,港商徐增平九八年透過香港創律集團,用二千萬美金投得「遼寧號」(當時叫「瓦良格號」),聲稱改裝成賭船,最終拖到大連由中共改裝成航母。徐兄長徐增順曾承認賭船只係幌子,一開始就係為中國買航母。由購買、改裝到展示,一切都係謊言。

「遼寧號」訪港,大批愛國人士自 high,當然少不了安排小學生搖紅旗迎接。

港商徐增平(中)九八年花二千萬美金拍賣投得「瓦良格號」,最終交俾中共改裝成航母。(《蘋果日報》圖片)

又開片 侯強鬧爆簡 Sir死霸物業

記者最近行經上水,撞正鄉事委員會主席侯志強好鬼㷫,捉住記者狂鬧簡炳墀。原來位於上水新功街二號嘅物業係鄉事會擁有,五十年代由一班村民夾錢興建(侯強估價現值八千萬)。當年定咗規矩,物業管理權交由當屆正副主席,卸任後需轉名俾下任主席,運作五十年都冇問題。

點知,到二○○三年簡 Sir無法連任主席後,竟然賴貓堅拒轉名。「有時做人唔怕你惡,最怕你賴皮。你無法積福俾後代,後代俾人指指點點,做人要光明磊落,唔好偷雞摸狗,就算轉到名俾個仔,你都唔好要」侯強狂轟。

早前物業簷篷石屎剝落擊傷途人,收到告票,簡 Sir又唔肯負責,最後搵律師安排賠償。侯強好激氣咁話:「佢夠膽就賣咗佢,我到時睇吓佢點,不過如果人窮時候就冇計。」句句有骨。記者搵簡 Sir回應,佢一聽條問題就情緒激動手指指,仲用粗口問候:「關你咩事,我當年捐咗幾百萬俾鄉議局你又知咩?」

屬於鄉議局嘅新功街物業,估計市值約八千萬元。

侯志強爆 seed話簡 Sir:「有時做人唔怕你惡,最怕你賴皮。」

簡 Sir聽到提問後,即刻連環爆粗鬧記者。

特首英文比併 林鄭平穩  689較自然

做得特首,英文唔可以差,唔係俾人用英文問嘢又唔識答,就失禮死人。林鄭同 689都去過英國讀書,佢哋啲英文又係咪「嘞嘞聲」呢?《壹》仔將林鄭上星期出席一個國際法研討會嘅演講,同 689兩年前出席博鰲亞洲論壇嘅演講,交俾轉行做英文補習天王嘅林作聽過。

林作覺得林鄭文法掌握好好,雖然發音有啲「港味」,某啲字都有懶音,但整體冇大問題。佢又話林鄭發言一向冷靜沉穩,唔會有窒位,但語氣略嫌平淡同悶,只係讀稿,唔似一啲出色嘅演講家,會即席爆肚,林鄭呢種唔會跳出講稿框框嘅作風,亦係香港官員嘅習慣。

至於試過將「三司會」講成「 Three C Meeting」嘅 689,林作認為以佢嘅年紀,英文口音同表達上有老式英文感覺,雖然冇林鄭咁順暢,但讀稿 feel冇咁重,相對自然同舒服啲。話雖如此,林作都不忘抽擊 689,話佢接受訪問時十問九唔答,兜嚟兜去,強調演講嘅表現唔係語言能力嘅全部。

對於林鄭嘅演講,林作認為佢雖則照稿讀,比較悶,但都算順暢,唔會口窒窒。

689嘅演講唔似讀稿,雖然冇林鄭咁順暢,但就自然啲。

撰文:巫不言

news@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!