掃呢頁CODE去手機

2017年7月28日 星期五

安志杰養傷兩星期JC心痛護夫 __,安志杰,Jessica C,JC,

安志杰因右腳筋腱撕裂要做手術,嚇得JC驚惶失措。
安志杰養傷兩星期JC心痛護夫藝人安志杰(Andy)日前於內地拍攝受傷,右腳筋腱撕裂,現於家中靜養。未婚妻JessicaC.(JC)昨日出席活動,透露A ...


安志杰養傷兩星期JC心痛護夫

藝人安志杰(Andy)日前於內地拍攝受傷,右腳筋腱撕裂,現於家中靜養。未婚妻Jessica C.(JC)昨日出席活動,透露Andy現時康復中,需要休息兩星期。JC指Andy每日都留在家中與愛女Tessa一起玩及熟讀劇本:「佢就算停工都好掛住套電影,日日睇住份劇本。」JC坦言Andy做手術的時候令她相當難過,她說:「當時好擔心,有咩事都唔知點算,但依家見佢成日同個女一齊就好開心。」

問到會否因而不允許Andy再拍動作片?她說:「佢始終係一個動作演員,我都會支持佢繼續拍,每次我都會打電話叫佢小心,而今次係一個意外,一個好簡單嘅動作就撞到受傷,意外任何時候都會發生。」

安志杰因右腳筋腱撕裂要做手術。
  • 安志杰因右腳筋腱撕裂要做手術。

鍾意就快D Share啦!