網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月15日 星期二

認袋千萬!阿聰:咁多年嚟最豐厚 __,

笑得咁開心!歌手張繼聰(Louis)於母校演藝學院簽約加盟hmv數碼中國集團,受訪時他大方承認有千萬加盟費:「錢係虛幻,當然係我咁多年簽嘅合約最豐厚, ...


笑得咁開心!

歌手張繼聰(Louis)於母校演藝學院簽約加盟hmv數碼中國集團,受訪時他大方承認有千萬加盟費:「錢係虛幻,當然係我咁多年簽嘅合約最豐厚,其實錢唔係重點,同公司夾唔夾同方向有冇共識最緊要,好多錢但冇嘢做就唔得。」Louis強調簽約新公司不是單看錢,問到合約期是否三年?Louis說:「3年後可以再續約。」

唔怕閒言閒語

問到合約中是否列明可再生BB?搞笑的Louis說:「我好反叛,睇我當年幾驚天動地,依家家庭好圓滿。」由於當年他與老婆謝安琪(Kay)均被「睇死」,問到會否感吐氣揚眉?謙虛的Louis說:「從來都冇呢個感覺,出道時26歲簡直膽生毛,天對我幾好,頭幾年幾難頂都整死唔到我,令我唔怕閒言閒語。」

否認夫妻檔簽蕭定一

Louis透露近年財政交老婆Kay管理,他大讚老婆投資了得:「佢管理得好好,我專心搵錢,我食嘅嘢好平。」有傳他和老婆以6千萬夫妻檔簽約蕭定一,Louis否認說:「傳聞啫,太太依家暫時無意工作。」並透露加盟新公司主力發展電影,問到是否向影帝進發?Louis說:「好遙遠,我仲係電影新人,依家見到張家輝仲有種Fans心態。(蕭定一睇好你係佢接班人?)好大鼓勵,每個演員要行自己路。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!