網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月15日 星期二

鮑起靜《同盟》霸氣開槍唔眨眼有秘技! __,鮑起靜,《同盟》,

平時鮑起靜都係做慈母角色,今次都係一個好大嘅突破!影后鮑起靜首度拍無綫劇集《同盟》,與視帝陳展鵬、視后胡定欣、陳山聰、姚子羚等好戲之人合作,飾演財團大 ...


平時鮑起靜都係做慈母角色,今次都係一個好大嘅突破!

影后鮑起靜首度拍無綫劇集《同盟》,與視帝陳展鵬、視后胡定欣、陳山聰、姚子羚等好戲之人合作,飾演財團大姐大的鮑起靜,舉手投足均氣勢逼人,就連開槍姿勢也型到爆,霸氣十足!演慣慈母角色的她坦言今次獻出人生第一次:「未試過咁強勢,特別喺我老公方平壓榨底下!佢睇到宣傳片,都話估唔到我可以咁。」

為突出其強勢角色,監製文偉鴻特別在她髮型及造型上落手,除設計All back頭套,連戲服也選用淺色調,與身旁手下的深色服飾營造強烈對比,問到拍攝時可有困難?鮑起靜說:「平時唔會得我講冇人講,所以每日都催眠自己入戲。」談到劇中不乏揸槍戲份,她透露開拍前與定欣及子羚跟教練上堂,別看鮑起靜已年屆68歲,開起槍亦絕不比後輩遜色,她更分享開槍唔眨眼秘技:「未Roll機先打一槍,隻眼一定眨,跟住繼續開槍就點都唔會眨。(拍完有冇上癮?)真係已經夠,始終呢方面(強勢)唔係我專長,下個挑戰係想做喜劇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!