網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月15日 星期二

卓韻芝:指卓韻芝強人所難 麵店店主:都知佢麻煩 __,卓韻芝,

卓韻芝上載一張麵店員工相指遭不禮貌對待,相中人兼麵店店主蔡先生就咁講!(資料圖片)前DJ卓韻芝昨日在社交網上載一張麵店員工相並怒轟這間麵店,她指與婆婆 ...


卓韻芝上載一張麵店員工相指遭不禮貌對待,相中人兼麵店店主蔡先生就咁講!(資料圖片)

前DJ卓韻芝昨日在社交網上載一張麵店員工相並怒轟這間麵店,她指與婆婆去食麵時覺得湯底有怪味,要求換一碗麵,卻遭店員不禮貌對待,事後她更直斥該麵店令香港地道美食蒙羞。

唔覺卓韻芝當時惡

東網透過電話聯絡到相中人兼麵店店主蔡先生,講到事發經過,他說:「卓小姐耐唔耐都會嚟食嘢,佢尋日食食吓叫我過去,話碗湯冇味,我話冇可能,因為啲湯嗰日整咗好多碗粉都冇問題,冇人投訴,佢就叫我換,但我話都係換番同樣嘅湯嚟,不如換另一樣嘢食,但佢死都堅持食番,換完畀佢佢都話碗湯同佢之前食開嘅一樣,佢哋仲食清光添,畀錢嘅時候都好正常。」問到阿芝當時態度是否惡劣?他指不覺阿芝惡,但認為對方過份緊張婆婆,所以比較過火,他又指知道阿芝當時影了他的相:「我唔驚,我哋正經做生意,我哋都有處理個問題,佢唔接受都冇辦法。」

唔怕公審

至於當時為何不試飲一啖阿芝指有問題的湯?他說:「佢阿婆飲過點飲,依家香港啲感冒菌咁犀利,佢係咪強人所難先。」對於阿芝將相片及事件放上網公審麵店,蔡先生表示再回應只會將事件再放大:「我唔會理咁多,影響點都會有啲,但網上嘅嘢,一星期都差唔多收皮,同埋網上都唔會一面倒嘅。」

「令香港嘅港女蒙羞」

提到阿芝今日再指責他不肯相信是廚房出錯,蔡先生再次表示不回應太多:「費事啦,由得佢講乜就講乜啦,當我當黑(佢話你哋令香港地道菜蒙羞。)佢都令香港嘅港女蒙羞,唔需要再執着呢啲喇,香港太多爭拗,唔好搞咁多嘢,都知佢麻煩,但佢咁小事都咁上心,想佢過番啲平靜生活。」又指他的麵店微不足道,不能代表全港的地道美食:「香港仲有雞蛋仔、點心嗰啲,唔好將件事賴落整個行業度啦,令香港一文不值咁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!