掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

樂瞳:巨籮粗髀加腩肉!樂瞳修身唔成照出寫真 __,樂瞳,

31歲嘅樂瞳決定出處女寫真,但好似未修身成功喎…現年31歲的女藝人樂瞳入行多年,年前在無綫拍過多部劇集,但受童顏外表所限,多數只能演阿妹角色,一直未能 ...


31歲嘅樂瞳決定出處女寫真,但好似未修身成功喎…


現年31歲的女藝人樂瞳入行多年,年前在無綫拍過多部劇集,但受童顏外表所限,多數只能演阿妹角色,一直未能成功上位,月前她跟無綫完約,冇大樹遮蔭的她事業未見起色,工作量不多,未知是否擔心撈唔掂,竟急急決定靠剝上位,推出性感寫真集。最近寫真花絮片及相片曝光,樂瞳豁出去挑戰性感尺度,身穿泳衣玩水、濕身花灑浸浴,又以性感打扮瞓床,形象跟一般𡃁模無異,藝人形象降晒呢。

昔日樂瞳甚少以性感裝扮示人,惜肉如金,只試過幾次放泳衣照上網晒身材,而且必定揀選最索角度,但今次樂瞳到檳城拍攝寫真集,大解放換上多套性感泳衣,事業線任睇!一向自認肥妹仔的她近月雖然努力Keep Fit,經常喺網上直播跑步,但修身成果麻麻,某些角度仍見到巨籮、粗髀及腩肉……樂瞳今次賣大包力谷處女寫真,唔知一眾觀眾又buy唔buy呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!