掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

克勤怕生女益人同老婆斷「交」 __,克勤,李克勤,

克勤最怕與兒子行街時遇粉絲索合照,打擾天倫之樂。
克勤怕生女益人同老婆斷「交」李克勤有港姐老婆又有兩位優資愛兒,若再添一女可謂人生更圓滿,但這位模範爸爸竟怕生女會「益人」,笑言要跟老婆盧淑儀斷「交」, ...


克勤怕生女益人同老婆斷「交」

李克勤有港姐老婆又有兩位優資愛兒,若再添一女可謂人生更圓滿,但這位模範爸爸竟怕生女會「益人」,笑言要跟老婆盧淑儀斷「交」,寧願禁慾、結紮甚至「食自己」也誓不再造人!不過生仔另作別論,克勤笑言兩個囝囝「有賺無蝕」,故御准任意「播種」。

李克勤將於9月3至11日假紅館舉行一連九場《李克勤慶祝成立30周年演唱會》,日前接受專訪時大談入行逾30年的人生點滴。談及娶得前港姐冠軍盧淑儀為妻,又誕下李立仁與李力司兩位優質兒,若再生多個女兒就人生更美滿,可是克勤頻頻喊驚!他多番強調不會再生,戲言寧願禁慾:「我聽日去(結)紮咗佢,我『食自己』都唔恨女!我係麻煩老竇嚟(o架),如果有女嘅話,佢件衫低胸啲、條裙短啲或者搽指甲油,我都會鬧,仲會搵私家偵探跟住佢!(你生女一定靚喎?)唔想益人囉!如果覺得個女仔靚,咪叫個仔溝咗佢囉。」

仔唔怕蝕:放佢出去「播種」

相對兒子的管教,克勤採取全面性開放態度:「仔唔怕蝕!放佢隨時出去『播種』,安全啲就得」至於太太是否跟他意見一致?克勤直言老婆也不想再生,因為實在太辛苦:「又重新嚟過?唔好玩」況且加盟英皇後工作很多,尤其忙搞演唱會,他說:「啱啱努力做嘢,唔得閒努力做嗰啲。」雖然工作忙碌,克勤鍾意親力親為湊仔,揚言絕不後悔為一對寶貝仔放慢如日方中的事業:「有啲人問我十年前做乜退後咗幾步,我唔係話自己做老竇有幾偉大,只係大仔出世,所以推咗好多內地嘅工作,唔想離開個仔太耐!好似第一季《我是歌手》搵我,我連酬勞未問就推咗,放棄咗好多機會。」但他從沒有可惜的感覺,因享受兒子的成長過程:「好似帶佢哋去百貨公司買比卡超卡,你估呢啲唔使做呀!」

克勤與盧淑儀誕下兩位優質兒,坦言為他們放棄不少工作機會。
  • 克勤與盧淑儀誕下兩位優質兒,坦言為他們放棄不少工作機會。
克勤自認麻煩老竇,寧願與盧淑儀「禁慾」亦不想生女!
  • 克勤自認麻煩老竇,寧願與盧淑儀「禁慾」亦不想生女!
克勤改變「獨裁」下打造全新個唱,現努力排練。
  • 克勤改變「獨裁」下打造全新個唱,現努力排練。

不過,克勤暗酸兒子比他更受歡迎,皆因有次外遊時,兒子竟被Fans追住狂影:「我都叫佢哋唔好影啲仔!(唔影你?)咁碧咸個女都好多人追住影,我咁諗個心會好過啲。」又笑言其實樂於Fans「集郵」,但要有一個條件及視乎環境:「我同啲仔一齊就唔想影相!因為怕我啲仔唔知走咗去邊,仲有次我喺廁所『舒暢』緊時有人想影合照,我都好驚而唔影,怕佢(目及)我!」談及太太盧淑儀,克勤爆料指她愛煲師奶劇:「佢鍾意睇《三生三世》嗰啲,我唔明點解佢睇到喊!我就鍾意睇美劇。」

不再獨裁:唔啱聽先出聲

提到事業,克勤自言去年簽約英皇是因緣際會,並以穿梭機比喻自己:「2011年,我喺個唱揀《再見穿梭機》做最後一首歌,係想講穿梭機喺嗰個年代退役,但唔代表所有嘢完咗,人生一個章節完咗,其實係另一個章節嘅開始!正如我簽英皇一樣,係時候另一個開始。」克勤又指心態有變,今次演唱會跟以往的「李克勤演唱會」必定不同,又承認以前很獨裁:「以前我鍾意自己話晒事,要帝王式咁執行,但依家就係投票,不過唔啱聽嘅我都會出聲。」問到演唱會可會請譚詠麟做嘉賓,令「左麟右李」再現?克勤有所暗示:「同校長(譚詠麟)感情冇變,但係嘉賓……我心裏有數囉!」

文:音樂組

形象:Queenie Yu

髮型:Adolph Bow

化妝:Angel Y

場地:彌敦酒店嵩雲廳






鍾意就快D Share啦!