網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月23日 星期三

閂唔到門!陳浩民豪宅滲水靠碌棍頂住 __,陳浩民,

陳浩民感謝物業管理職員嘅協助。強颱風「天鴿」襲港,唔少藝人都話感受到佢嘅威力,唔止Feel到住所搖晃,仲有屋外擺設都被吹跌,而陳浩民一家六口現時租住嘅 ...


陳浩民感謝物業管理職員嘅協助。

強颱風「天鴿」襲港,唔少藝人都話感受到佢嘅威力,唔止Feel到住所搖晃,仲有屋外擺設都被吹跌,而陳浩民一家六口現時租住嘅何文田豪宅亦有出現嚴重滲水問題。

之後陳浩民接受東網訪問,表示豪宅的泳池門無法正常關上,以致打風時雨水不斷吹進室內,佢謂:「早在1個星期前,家人工人姐姐把游泳池一邊的門,弄壞了(卡住無法拖動)當時我帶著(着)3個小朋友在大陸拍真人秀,並不在家,以為爸爸媽媽會幫忙找物業的人來維修…直至昨天我回香港,之前遺留問題並沒有得到解決(我並不知情),今天10號風球襲擊,才發現原來門無法關閉,留下一條縫隙…戶外泳池的水夾雜著(着)暴雨一起吹進室內,2塊大玻璃門一直在搖晃,外面泳池有起小旋風,當下物業管理人員立即用木條+鐵絲綁門固定,避免玻璃門被砸下來…他們的舉動,讓我很感動。所以立即拍下影片po上facebook上。感謝🙏各位的英勇和關懷,僅此紀念,風雨無情,人有情!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!