網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月23日 星期三

朱晨麗曝曬中暑入院 自爆手抽筋冇知覺 __,朱晨麗,

朱晨麗日前拍外景時中暑發燒,最後要送院治療!無綫藝員朱晨麗在IG自爆日前在酷熱天氣下拍劇時中暑入院,經過颱風「天鴿」十號風球洗禮後,終於降吓溫!原來朱 ...


朱晨麗日前拍外景時中暑發燒,最後要送院治療!

無綫藝員朱晨麗在IG自爆日前在酷熱天氣下拍劇時中暑入院,經過颱風「天鴿」十號風球洗禮後,終於降吓溫!原來朱晨麗當時為劇集《特技人》拍外景時中暑發燒,原本更打算繼續完成廠景拍攝才回家休息,但後來卻出現抽筋情況,工作人員見狀立即送她入院治療!

朱晨麗接受訪問表示:「前幾日天氣好熱,都有成37、38度,嗰日因為曝曬,劇情又要情緒好激動爆喊,所以體力透支,拍外景嗰陣已經發燒,食咗兩粒退燒藥好啲,諗住拍埋廠場戲先返屋企休息,但係夜晚8、9點開始手抽筋同埋腳麻痹,自己都好驚,服妝、梳頭幫我按手、撥扇散熱。之後見唔對路就送咗我去醫院,當時冇咗知覺,譚俊彥抱住我去醫院。」

朱晨麗留醫一晚後已經出院,醫生指不夠休息出現中暑情況,她說:「入院做咗檢查,吊咗一晚鹽水食咗藥已經好番好多,公司都好好放咗我一日假等我可以休息,依家已經康復晒。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!