網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月23日 星期三

十號波!艾美琦晒線出海 VS 陳煒塌盆栽 __,艾美琦,陳煒,

十號波?做咩都好喇,最緊要安全!強颱風「天鴿」集結香港,今朝九點幾天文台已經發出10號颶風信號,再加上黃雨,天氣十分惡劣,個個留守家中,連藝人都一樣工 ...


十號波?做咩都好喇,最緊要安全!

強颱風「天鴿」集結香港,今朝九點幾天文台已經發出10號颶風信號,再加上黃雨,天氣十分惡劣,個個留守家中,連藝人都一樣工作叫停,不過凡事都有例外,十號波照出海你又見過未?

藝人艾美琦(Amy)就一於冇有怕,八點幾,即係已經係8號波嘅時間就自爆出咗海,仲大晒比堅尼騷深長事業線添!見佢着住白色比堅尼上陣,張張相都谷出三吋事業線,仲好大口氣咁話:「Yo 八號風球,使乜驚喎,最多唔落水」雖然係咁講啫,不過轉個眼去到十號波,睇嚟佢隻船都要急急埋岸喇!

以為喺屋企就好安全?陳煒就在家休息,瞓住覺等落波,跟住再等通知幾點返工,本來就變相多咗半日至一日假,可惜…佢就算喺屋企都Feel到「天鴿」嘅威力,因為佢個露台啲盆栽都吹到塌埋,一塌塌晒兩棵,都咪話唔驚呀……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!