網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月22日 星期二

梓潼飛英國升學 洗米嫂單拖入閘飛歐洲 __,洗米嫂,周焯華,洗米華,陳慧玲,

洗米華同陳慧玲(Heidi)的大女周梓潼,九月到英國升學。早前洗米嫂話過會舉家一齊過去英國陪梓潼開學。距離開學日子尚有一個星期,洗米嫂就和家人就先到荷 ...


洗米華同陳慧玲(Heidi)的大女周梓潼,九月到英國升學。早前洗米嫂話過會舉家一齊過去英國陪梓潼開學。距離開學日子尚有一個星期,洗米嫂就和家人就先到荷蘭,打算到歐洲旅行完畢才到英國。

於21日晚上,洗米嫂獨個現身香港國際機場,但未見梓潼、羨潼以及柏豪同行。由於過往梓潼同柏豪與洗米華一同現身機場時,曾引來騷動,未知是否怕仔女受傳媒追訪,洗米嫂就自己自行入閘。洗米嫂透露今次會在歐洲逗留幾個星期,問到洗米華是否已在當地等大家一齊陪梓潼開學,洗米嫂就有話︰「哈,唔清楚呀!」


鍾意就快D Share啦!