掃呢頁CODE去手機

2017年9月21日 星期四

劉華喊晒感激朱麗倩 佢一路等我再企番起身! [壹週刊 - 1437] __,朱麗倩,劉德華,劉華,M1,

當晚離開會場,劉華親自抱住Hanna上車。娛頭劉華喊晒感激朱麗倩 佢一路等我再企番起身!今年初,在泰國意外墮馬導致骨裂的劉華,經歷長達八個月的復康期, ...






當晚離開會場,劉華親自抱住 Hanna上車。

娛頭

劉華喊晒感激朱麗倩 佢一路等我再企番起身!

今年初,在泰國意外墮馬導致骨裂的劉華,經歷長達八個月的復康期,而家行得走得,第一時間要同「家人」粉絲見面。

即將踏入 56歲生日,上週六(十六日)劉華在九展大搞生日 P,同二千名粉絲提早慶生,一向將老婆朱麗倩同囡囡劉向蕙( Hanna)收收埋埋,但每逢 Fans Club聚會都例牌安排她們現身,劉華更將住院時的片段剪輯製成 MV播出,片中瞓喺病床的劉華,有 Hanna幫他抹腳,又餵他飲水,場面感人。之後劉華更喊住多謝老婆:「佢一路等我再企番起身!」

患創傷後遺症

開騷前五分鐘,「女主角」朱麗倩拖住 Hanna,同劉爸爸、劉媽媽齊齊進場,坐在第一排正中位置。約八點半正式開騷,打頭陣播出劉華圈中老友們預早錄好的短片,當中包括 Sammi、城城、 Kelly、許冠傑、譚詠麟等,粒粒巨星。

當晚劉華更碌盡人情卡,搵埋吳君如同鄭中基現身做嘉賓搞氣氛,其間又將老婆阿女擺上枱,君如踢爆劉華最驚係「小公主」( Hanna),嚇到劉華即刻兜番:「係大公主(朱麗倩)……記住所有男人聽我講,驚大公主好過驚小公主!」

之後劉華仲大爆住院時的情況:「冇啖好食啦,喺醫院度應付啲護士,因為我未試過喺床度 bubu(大便),成日都驚有人衝入嚟。頭先個護士阿頭仲叫我得閒多啲入嚟住,啋過你咩!」

跟住又突然收起笑容,轉 channel用國語話:「我受傷後,我真係有一點點創傷後遺症,醫生叫我不要再想,事情已過去了!」最後又再提到最新病況:「嗰啲叫做神經末梢(尾龍骨位置),咁佢又話一年啦,再唔係就兩年啦,如果兩年都唔好就唔好㗎」





上週六晚,劉華在生日會中感激朱麗倩在他受傷時一直陪伴左右,其間更忍不住流淚。





住院片段曝光:片段中劉華在泳池學行,又練手部動作。





水中復健





Hanna床邊抹腳: Hanna拎住毛巾幫劉華抹腳,又餵爸爸飲水。





餵飲水





Hanna睡在劉華病床,氹到爸爸鬼咁開心,兩父女又在床前自拍。

Hanna病榻陪伴

不過好戲在後頭!節目去到中段,開始放洋葱,原來劉華預早將住院時八個月的片段,剪攝製作成 MV,更親自改編了自己的歌曲《來生也需要你》,送俾老婆同阿女。

「天光天黑我都想妳 全為妳生 死心塌地 爸爸媽媽太喜歡妳 求下輩子 一世陪妳……」

大熒幕隨即播放一家三口在醫院時的片段,瞓在病床的劉華,有阿女餵飲水,又拎住毛巾替他抹腳,幫他按摩雙腳,跟住一家三口又在病床前溫馨自拍,朱麗倩陪住劉華在病房學行,場面感人,在場不少粉絲亦感動落淚。





劉華一度叫 Hanna上台唱歌,點知阿女唔俾面,仲塞住雙耳。

喊住多謝老婆

播完片之後,劉華強忍淚水感激老婆:「好多人都話我太太好堅強,我出事嘅時候佢都好似冇乜事咁,但每一日佢都為咗我再企番起身,一路喺度等……如果將來我仲會咁唔小心嘅話,我一定第一個罰自己,我應承你哋,我唔再騎馬」講完後,隨即用手抹眼淚。

輪到切蛋糕環節,全家總動員上台晒冷,先由劉爸爸開香檳,之後全場大合唱生日歌,不過 Hanna就好怕醜,一上台即刻扭計要爸爸抱,開頭仲一直伏喺爸爸膊頭,要朱麗倩出馬氹番,先肯同粉絲們揮手,最後一家三口頭貼頭影大合照,甜到漏!見劉華單手就抱得起阿女,粉絲們真係可以放心晒喇!





羅蘭姐當晚亦俾面捧場,完騷時更封大利是俾劉華預祝生日。





劉華碌盡人情卡,搵咗吳君如同鄭中基做嘉賓主持。





朱麗倩同 Hanna上台齊齊切蛋糕。





朱麗倩抱住 Hanna,在台下笑到見牙唔見眼。

天王都冇面俾

話咁快 Encore時間,劉華唱到《笨小孩》時,原本打算抱阿女上台,仲話:「呢首歌係我個女揀㗎!你上唔上嚟呀?」不過台下的 Hanna就冇面俾,即刻擰晒頭,仲伏喺媽咪心口。唱唱吓,劉華又撩阿女話:「你睇!呢度得你一個唔理我咋!」點知 Hanna一於睬你都傻,索性用手指塞住耳仔,搞到劉華勁冇癮。

直到完場,朱麗倩拖住阿女返入後台。離開會場時,有過百粉絲在停車場守候,朱麗倩先行上車,之後劉華抱住阿女上車,怕醜的 Hanna,繼續樹熊一樣攬實爸爸,一家三口在粉絲護送下離開。





以往一直將妻女收收埋埋,就算去旅行,劉華都刻意分開上機,掩人耳目。





啱啱復元的劉華,表示只會為新戲做有限度宣傳,避免太操勞工作。





Fans們用膠樽蓋砌屋送俾劉華,寓意「歡迎回家」。

照顧周到

今年一月在泰國拍廣告時不幸墮馬受傷,傷勢嚴重,需要全面停工,而太太朱麗倩全程陪伴照料,施展分身術照顧老公和囡囡。

飛撲泰國

據知劉德華受傷後瞞住朱麗倩及家人,但太太得知後即大為緊張,火速飛抵泰國陪華仔搭專機返港,抵港後亦早一步離開機場,趕到醫院打點一切。

日日兩頭撲

在跑馬地養和醫院留醫 50多日,太太朱麗倩日日在醫院陪伴,平日送完囡囡向蕙返學後,即到醫院照顧華仔,陪傾偈食嘢,直到晚飯後才回家,又要照顧向蕙,醫院、屋企兩頭頻撲。

親自煮三餐

朱麗倩並無假手於人,每日親自主理華仔三餐,有時更會親自到街市買餸,揀新鮮食材煲愛心靚湯,等華仔食得開心又健康。

手尾長





今年初劉華在泰國拍廣告意外墮馬,導致盆骨撕裂,要坐醫療專機返港。

神經末梢是神經末端,如果因脊骨撕裂令神經末梢受損,大腦會產生錯誤疼痛訊號,患者下半身及雙腳會突然出現像麻痺、針㓤、灼熱、閃電等症狀,身體脊骨亦不及以前有彈性,患者需要接受手術、食止痛藥或長時間做物理治療,快則一年,慢則兩年,等待脊骨自癒,但要完全康復便因人而異。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!