掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

【動畫●鬼怪七月譚(3)】拍戲遇著鬼拖鞋 關寶慧:有隻嘢匿喺我拖鞋8年 __,關寶慧,

「鬼后」關寶慧由10幾歲開始見鬼!多年嚟有豐富「經驗」嘅佢,估唔到喺片場被一對「鬼拖鞋」嚇到魂魄唔齊!日前關寶慧接受《蘋果》訪問,親述步步驚心嘅恐怖經 ...


「鬼后」關寶慧由10幾歲開始見鬼!多年嚟有豐富「經驗」嘅佢,估唔到喺片場被一對「鬼拖鞋」嚇到魂魄唔齊!日前關寶慧接受《蘋果》訪問,親述步步驚心嘅恐怖經歷!

年半前關寶慧拍戲做傭人角色,出動私伙拖鞋拍攝:「我屋企有對拖鞋,好啱呢個角色。我着咗對拖鞋一日,拍完後畀劇組保管,第二日開工,一邊化妝一邊着鞋,但左腳叉咗三、四次都塞唔到入去!我覺得好奇怪,係咪拍戲顛倒日夜個人水腫呢?一望,我隻腳完全冇腫過,再望清楚,我着37號鞋,叉唔入隻左腳拖鞋,無論長度同闊窄都縮細咗!」

有豐富「經驗」嘅關寶慧,當時覺得有問題,相信同古靈精怪嘢有關:「於是問服裝,呢對係我嘅拖鞋?有冇攞錯人哋嗰對畀我?會唔會擺喺曬嘅地方,令呢對膠鞋縮細咗?服裝話冇!於是我第一時間唸經,有生以嚟我識嘅經文都唸,但其實我係驚到不得了,因為我從來以嚟,冇見過實物喺我面前變細,而又解釋唔到,好記得仲問其他演員,見唔見我拖鞋變細35號?演員同導演傳對拖鞋睇,傳完之後冇聲!」

因為臨時買唔番拖鞋,關寶慧局住着拍咗一日:「好記得因為左腳細咗夾硬塞入去,着到左腳痺,拍到夜晚11點已經唔安落,唔想再着住佢,我打電話畀師傅問點解?師傅話:『搵到代替品盡快丟咗去,我會幫你做啲嘢。』我唔想畀『佢』聽到我講緊『佢』,咁我就唔再講,第二日朝早再問師傅乜事,佢話有隻嘢匿喺我拖鞋8年!」

呢對拖鞋係09年關寶慧喺海南島拍劇時買:「原來我將佢帶返香港,佢匿咗喺度,師傅話佢覺得係時候要出嚟,其實喺香港,我擺埋佢喺櫃度好少着,師傅話佢一路都想出嚟,直至o依家見到天日,佢想走出嚟!」其實當年關寶慧買咗呢對拖鞋兩三日,都有怪事發生:「當時住五星級酒店,瞓完覺一起身,手掌有粒同蚊癩差唔多大物體,好痕,由街買藥粉到吊鹽水,冇好過,仲要每日變大,最後穿咗變五毛子大嘅窿,不斷標啲水出嚟,但冇血,劇組見到都開始驚,我請咗兩日假返香港醫,皮膚醫生問我乜嘢嚟?佢話解釋唔到,幫我打消炎針同藥膏,好在開始好番。」

場地:The AIR(The ONE)(備註:事件在片場發生,跟場地無關。)

【鬼怪七月譚(1)】日光日白遇靈異事件 崔碧珈嚇到著背心短褲跑出房

http://bit.ly/2eseJFs

【鬼怪七月譚(2)】馬國出trip俾鬼壓 Jeana與鬼隔空對峙大鬧粗口

http://bit.ly/2eps6CB

(攝影:葉君海、廖達燊) 多年嚟有豐富「經驗」嘅佢,估唔到喺片場被一對「鬼拖鞋」嚇到魂魄唔齊! 年半前關寶慧拍戲做傭人角色,出動私伙拖鞋拍攝。
二日開工,一邊化妝一邊着鞋,但左腳叉咗三、四次都塞唔到入去。 「鬼后」關寶慧由10幾歲開始見鬼! 有豐富「經驗」嘅關寶慧,當時覺得有問題。
第二日朝早再問師傅乜事,佢話有隻嘢匿喺我拖鞋8年。 就係呢對鬼拖鞋……

鍾意就快D Share啦!