掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

【城城曾秘現養和附近】恭喜!傳城嫂Moka昨晚誕下千金 __,城嫂,Moka,方媛,城城,郭富城,

(新增回應)51歲郭富城今年4月同7月30歲生日嘅大陸模特兒方媛(Moka),喺半島酒店擺酒兼簽字香港秘密入紙,當時已傳城城雙喜臨門。但城城婚後一直忙 ...


(新增回應)51歲郭富城今年4月同7月30歲生日嘅大陸模特兒方媛(Moka),喺半島酒店擺酒兼簽字香港秘密入紙,當時已傳城城雙喜臨門。但城城婚後一直忙拍戲,親人都在上海嘅Moka就中港兩邊走。有指城城為咗方便照顧大肚Moka安胎,將會申請Moka來港定居,有傳已plan好喺香港生B。

上月中,陀住八個幾月肚嘅Moka,似乎好怕悶,去完上海返港後又被拍得去柴灣工業城影studio寫真。

至於胎兒性別,之前有傳係一索得男,但今日忽然有消息稱Moka昨日已於養和誕下千金!恭喜恭喜!

消息來自商台節目《1圈圈》嘅,而事有湊巧,Moka噚日下晝曾經貼圖上ig,但係一開佢個ig已經「唔見咗」;與此同時,《蘋果》噚晚收到消息稱,城城揸住幽靈之子戰車,喺跑馬地同養和附近不停兜圈,不但黑麻麻戴住黑超,仲特登打開咗車窗,似乎有意吸引大家視線,唔知係咪因爲跑馬地多記者辣更,城城刻意用自己用魚餌,引開記者好讓老婆秘密入院;及後本報到場了解,於今早凌晨一時半,只見一架銀色的七人車,駛離養和醫院時,直返城城的寓所。本報向城城經理人小美求證,小美稱:「我未收到消息。但是一如以往所説:其私人事不回應,是一份尊重。」問到城城放幾耐假陪老婆生B?小美回覆:「沒有刻意放假,一直在開工,為新電影定妝。」

相關文章:

【城嫂周圍飛】谷奶Moka巨肚出巡影寫真

甩鞋跌帽Call Uber

http://bit.ly/2vTH2Pn

【B女下月初養和出世】貼身照顧Moka 郭富城外母已抵港standby?

http://bit.ly/2vAtEBx



見一架銀色的七人車,直返城城的寓所(攝影:追蹤組) 商台《1圈圈》今晚近8時出post,稱收到消息城嫂昨晚已誕下千金!
7月底,Moka上載過一張high tea相。(微博圖片) 前幾日七夕,亦都有張靚靚相。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!