掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

港姐:三點式晒腰 雷莊 __,港姐,

終於唔係着運動泳裝喇!《2017香港小姐競選》在電視城舉行泳裝綵排及試戴后冠儀式,十位佳麗終於擺脫兩件式運動泳裝,首次以較有睇頭的三點式示人。身為大熱 ...


終於唔係着運動泳裝喇!


《2017香港小姐競選》在電視城舉行泳裝綵排及試戴后冠儀式,十位佳麗終於擺脫兩件式運動泳裝,首次以較有睇頭的三點式示人。身為大熱的8號伍樂怡以及5號雷莊𠒇擁有運動型身材,身形比例最均稱搶眼,5號雷莊𠒇出場時顯得最有自信,擺甫士晒出纖腰。而身材較為高挑的6號邱晴以及7號黃凱琪則感覺完全不同,7號黃凱琪身形太瘦似紙片人,較比下6號邱晴身形均衡較有睇頭。

而在試戴后冠儀式,5號雷莊𠒇幸運獲大會選中,2016年港姐冠軍馮盈盈為她戴上后冠,5號雷莊𠒇即時晒出自信笑容,似乎對比賽相當有信心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!