網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月27日 星期三

又話去美國發展?王寶葆最終揀咗王晶 __,王寶葆,王晶,

王寶葆透露已經簽約王晶。藝人王寶葆(前名:王宝宝)今日着上黃色三點式為奇妙電視節目《中伏》泳衣拍攝,問到佢現實生活有冇試過中伏?她說:「有試過拍廣告話 ...


王寶葆透露已經簽約王晶。


藝人王寶葆(前名:王宝宝)今日着上黃色三點式為奇妙電視節目《中伏》泳衣拍攝,問到佢現實生活有冇試過中伏?她說:「有試過拍廣告話播一年,點知播足八年,問過agent,但都追唔到個賠償。」佢又話今次拍攝主題係講:「如果女士着得性感少少畀人影相,咁算唔算犯法呢?(你自己點睇?)我自己唔介意,影唔到樣嘅,I don't care!」

講到之前寶葆話去美國簽新經理人公司,問到依家有定案未?佢話原來簽咗導演王晶旗下:「因為王晶畀咗好好嘅條件我,所以我揀咗。(簽幾耐?)唔方便講,但重心會放喺內地。(要你行性感?)王晶大把晶女郎,唔輪到我其實我想做奸角,奸角我從未拍過。(要練普通話?)我識講同識睇,流利要練吓,公司會安排。(試過返大陸拍戲未?)未,所以都係一個挑戰。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!