網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月27日 星期三

郭富城湊小公主唔夠膽換片餵奶 __,郭富城,

城城重提剪臍帶一刻,直言緊張到手震。
郭富城湊小公主唔夠膽換片餵奶貴為影帝的郭富城拍過唔少警匪片,見慣大場面,槍林彈雨都無有怕,但在見證囡囡出世時,卻緊張到剪臍帶都手震,唔怪之得佢話:「見 ...


郭富城湊小公主唔夠膽換片餵奶

貴為影帝的郭富城拍過唔少警匪片,見慣大場面,槍林彈雨都無有怕,但在見證囡囡出世時,卻緊張到剪臍帶都手震,唔怪之得佢話:「見到個女,覺得全世界轉變晒!」嗰一刻一家三口感動到齊齊喊。而視女兒為小公主的他突變深閨男,謝絕好友邀約,每次收工都趕返屋企湊B。

現年51歲的天王郭富城今年4月與肚凸凸的方媛拉埋天窗,已被指是雙喜臨門,隨後又傳出方媛早前已為城城誕下千金,到9月22日城城終於在社交網上載一家三口手牽手的「全家福」,與大家分享喜訊。

榮升人父後的城城昨晚首次出席公開活動,聽到傳媒恭喜,即風騷咬眼鏡邊扮型,並說人生好完美,好感恩。城城以小公主來形容囡囡,並透露女兒是順產,6磅重,問他有冇親手為囡囡剪臍帶?他說:「有,好緊張,手都震埋。」

等長輩改名

問到新手爸爸可有幫忙餵奶、換片?城城說:「唔係好夠膽住!抱就有。(似你?)似一個Mini版嘅城城咁,好得意。」說到太太為自己生B的辛苦,城城即眼紅紅:「太太佗咗10個月,好辛苦,出世嗰刻好感動,覺得個世界轉變咗咁。(有冇喊?)三個一齊喊。(獎勵太太?)梗係會,同埋做爸爸個感覺好奇妙。我想做好爸爸嘅責任,建立好好嘅家庭,我亦睇到太太懷孕嘅辛苦,所以自己要再踏實啲工作,希望兩邊都平衡到。」問到母親是否很開心?他眼濕濕說:「最開心係佢,見到佢抱孫,嗰種開心,我比佢更開心。(催你生多個?)順其自然啦。」續透露女兒仍未改名:「希望長輩、媽媽嗰邊幫佢改,依家叫佢『BB』。(會不會擺滿月?)未必,(到時)會一家人食餐飯。」

冧爆甜笑<br>父愛滿瀉的城城笑到見牙唔見眼。
  • 冧爆甜笑

    父愛滿瀉的城城笑到見牙唔見眼。
滔滔不絕<br>城城指囡囡令他變得深閨,連朋友都找不到他。
  • 滔滔不絕

    城城指囡囡令他變得深閨,連朋友都找不到他。
城城指每日都為囡囡影相,稍後亦會獎勵太太方媛。
  • 城城指每日都為囡囡影相,稍後亦會獎勵太太方媛。
方媛
  • 方媛

天王變深閨男

他亦表示現時人生很完美,囡囡出世是他人生最開心的一件事,亦是人生另一階段。而城城表示現時每日都會為囡囡影相留念,並拍片紀錄最真的一面,但低調的他不會將相片放上網。

他又指現時當囡囡是小公主般疼錫,並大爆囡囡令他變得深閨,連朋友都找不到他:「以往可能同啲朋友食吓飯,依家都好少,通常收工都返屋企。(多朋友嚟探你?)好多朋友都想,但始終BB太細,等農曆新年啦,到時BB又大個啲。」

他透露目前已恢復拍戲,問到有冇唔捨得囡囡?他說:「一定會,但當我拍戲都會好專注,收工嘅時候可以視訊,依家科技發達可以幫到手。」

採:音樂組、名人組

文:音樂組

攝:吳文聰






鍾意就快D Share啦!