網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月27日 星期三

陳家樂「玩蛇」亂捐 林夏薇嗌晒救命 __,林夏薇,陳家樂,

玩呢啲?!「處男下海」為無綫拍攝劇集《逆緣》的陳家樂,近日因趕戲關係曾試過32小時不眠不休,他卻享受與一眾好戲之人包括黎耀祥及夏文汐等合作,自言獲益良 ...


玩呢啲?!


「處男下海」為無綫拍攝劇集《逆緣》的陳家樂,近日因趕戲關係曾試過32小時不眠不休,他卻享受與一眾好戲之人包括黎耀祥及夏文汐等合作,自言獲益良多。日前陳家樂因應劇情需要,外景時「冒死」徒手捉蛇,嚇得同場拍檔林夏薇(薇薇)及糖妹花容失色尖叫﹗

談到家樂如此大膽,薇薇笑謂:「我真係好驚蛇㗎,本來同監製傾好咗唔使掂,但埋位時都企都好近。家樂好似唔驚,起初攞條假蛇掟埋嚟,拍嘅時候佢捉唔實蛇袋袋口,搞到條蛇先後捐咗入小巴底同草叢,總之嗰日拍到嚴重超時,天黑先收工。」

而為求迫真,日前劇組更安排家樂及陳山聰即日來回內地,拍攝一場日軍打仗戲。向來捱得的家樂亦不禁謂﹕「嗰晚喺香港收工,即刻安排車我哋返內地,拍完又緊接返嚟再開廠。我哋根本冇時間準備隨身用品,本來諗住去到喺附近買,點知拍攝地點喺個森林,連電話訊號都收唔到﹗拍到凌晨4、5點終於搞掂,但我同山聰唔小心踩咗落個氹到變咗泥鴨,唯有要求工作人員幫我哋搵間賓館沖涼,全程好狼狽,經歷絶對難忘。」而身為同公司的麥子樂試過現身片場探家樂班,夠晒好兄弟。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!