網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月1日 星期五

【閨蜜睡房】林雅詩被仔嫌棄係雙面人 __,林雅詩,

點解Grace會畀個仔話係雙面人?東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,新一集邀得「性感靚媽」林雅詩(Grac ...


點解Grace會畀個仔話係雙面人?


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,新一集邀得「性感靚媽」林雅詩(Grace)任嘉賓,穿上吊帶豹紋睡衣襯超短褲騷長腿的她,在節目中跟主持人Kiwi互摸外,更分享瘦身心得及擇偶條件。

已為一子之母的Grace身材keep得非常好,主持人更即場摸Grace的蛇腰,證明Grace腹部結實冇肥腩。同時,在兒子心目中,Grace是「雙面人」,化妝前後兩個樣,想知點樣被個仔批評,她如何極速減肥及做怪獸家長?就要Mon實《閨蜜睡房》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!