掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

【獨家】男友偷食有小三 江美儀升胸︰唔信一生一世 __,小三,江美儀,

江美儀同吳君如細佬吳君祥拍拖11年,最近因為分隔兩地,男方主力在北京工作,更有指吳君祥有小三偷食嚴淑明,加上江美儀同吳君祥近一年都再冇一齊現身過,所以 ...


江美儀同吳君如細佬吳君祥拍拖11年,最近因為分隔兩地,男方主力在北京工作,更有指吳君祥有小三偷食嚴淑明,加上江美儀同吳君祥近一年都再冇一齊現身過,所以外間都以為他們已經玩完。

有傳吳君祥有小三,加上分隔兩地無王管,問到江美儀怕唔怕,她就充滿自信。

「佢驚過我吖(望一望自己個胸),仲要影埋呢輯相,不如你問佢驚唔驚我有小鮮肉好過」江美儀說。

「互相嘅,大家都有市場。」吳君祥說。

之後江美儀再認真表示:「其實呢個世界上冇嘢係天長地久嘅,我會盡量去維繫囉,唔得咪let it go,唔好咁執着囉。或者有一日我遇到一個好鍾意,咁我會同佢講,我想試吓喎,又或者佢遇到一個好鍾意喎,咁我咪祝福你。唔好諗住一定係一生一世囉,好多嘢今日唔知聽日事吖嘛,最緊要而家開心。」

【做自梳女】拒做吳君祥背後女人 江美儀:我無理由放棄香港一切

http://bit.ly/2fnQ4i3

【咀一鑊俾大家睇?】拍拖11年冇打算結婚 江美儀:由我第一日話唔需要

http://bit.ly/2xuLs4h

【Rainman終極胸器】升Cup 江美儀盡地一煲 吳君祥望到流鼻血

http://bit.ly/2fvEll0




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!