掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

隔咗成個星期!曾華倩終於有銀包用 __,華倩,曾華倩,

曾華倩等咗成個星期,終於拎到銀包喇!藝人曾華倩上星期送到外地作游泳比賽的兒子林浩賢機,仔仔入了禁區後,她才發覺自己的銀包遺漏於對方身上,但當時求助無援 ...


曾華倩等咗成個星期,終於拎到銀包喇!


藝人曾華倩上星期送到外地作游泳比賽的兒子林浩賢機,仔仔入了禁區後,她才發覺自己的銀包遺漏於對方身上,但當時求助無援,又被指大鬧機場,惹網民熱議!但事後她否認發爛渣,並指人在做天在看。

而今日約下午四許,華倩就前往機場接仔仔機,二人更開心影合照,華倩事後接受東網訪問,她笑言仔仔一出閘後,第一時間將銀包給她,她亦跟對方笑謂:「個銀包跟咗你一個禮拜!」華倩仔仔今次到土庫曼比賽,她指表現滿意:「其實佢之前啱啱先去完天津比賽。(點解今次唔跟埋去支持?)因為呢個地方要喺杜拜轉機,而且佢哋要喺杜拜逗留七小時,太遠嘞!如果喺杜拜比賽,我當旅行都會跟埋去。」而到了30號,仔仔亦要進行香港站的世界盃賽,華倩表示一定會去看比賽支持!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!