網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月10日 星期日

Deep V落肚臍!江若琳開騷性感無極限  __,江若琳,

咁着!男友Oscar唔知有冇詐型?!歌手江若琳(Elanne)的一連兩場「我只不過是江若琳演唱會」於九展開鑼,吸引歐陽妙芝同李家鼎及其紅顏知己捧場,身 ...


咁着!男友Oscar唔知有冇詐型?!


歌手江若琳(Elanne)的一連兩場「我只不過是江若琳演唱會」於九展開鑼,吸引歐陽妙芝同李家鼎及其紅顏知己捧場,身為男友的「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)一早到場招呼朋友,而泳兒、周慧敏、陳柏宇夫婦及關楚耀等人則送上花籃,請來組合艾粒、好友杜汶澤、樂隊Mr.成員Dash、Tom、Ronny及她的男友Oscar任嘉賓,個唱於八時三十分開騷,穿上連身白色裙的Elanne邊彈邊唱《Blowing in the wind》揭序幕,Elanne感激大家支持,她說:「今晚台上我唔係江若琳、係大家嘅舊朋友,今晚帶大家回憶十年前的種種。」隨即唱出《撒嬌》。

Elanne即場除去白色長裙,剩下大露背開胸連身短裙的Elanne與兩位女舞蹈員邊唱邊跳,期間獲男歌迷大叫「Sexy」,Elanne即說:「識嘢呀,哥哥仔。」並透露支持了自己十年的歌迷有部分已成家立室及生小朋友,之後落台與歌迷握手及送禮物。

首位嘉賓艾粒以白色廚師衫登場,更抵死得在衫上貼上「生煎包」貼紙,由於Elanne衣着性感,艾粒笑言不敢望她,艾粒成員Donald笑說:「有人要看舖,𦧲我哋嚟睇住你,依家唔知點同大佬(蕭潤邦)交代,怕你冷親。」而阿占笑說:「喺後台有個好高同好瘦嘅人頭先望住電視,話衰豬搏到咁盡,仲話幾鬼索,邊有男朋友咁講女友?」Donald接住說:「佢根本試探我哋有冇偷望。」三人重提昔日合作拍電影艱辛日子,9月30日生日的Elanne笑說:「今個月就3張嘢。」艾粒大讚她愈大愈索,當Elanne返後台換衫時,嘴多多的Donald叮囑說:「綁好心口鞋帶先,嘩,鬆咗就……」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!