網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月10日 星期日

【吸睛水着】日飲1.5公升全脂奶 31歲樂瞳大晒32D「胸湧」身材 __,樂瞳,

今年31歲嘅樂瞳,自6月離開無綫後,難得可以呼吸自由空氣,喺冇枷鎖嘅情況下,第一個job就係推出「SeelaCilla」處女寫真,暑假嗰陣佢就飛咗去檳 ...


今年31歲嘅樂瞳,自6月離開無綫後,難得可以呼吸自由空氣,喺冇枷鎖嘅情況下,第一個job就係推出「See la Cilla」處女寫真,暑假嗰陣佢就飛咗去檳城,籌備寫真集,當中最吸睛嘅,當然係比堅尼水着look。

樂瞳啱啱就喺IG貼咗幾張泳池水着嘅花絮相,大晒32D「胸湧」身材,宣傳佢聽日限量發售嘅超巨型海報。

原來為咗呢本寫真,樂瞳早排日飲1.5公升鮮奶,又食奇亞籽糖沖水醫肚,再加上嚴禁夜晚6點後進食,令皮膚白滑兼去埋水腫。

樂瞳之前曾經講過喺無綫踎足10年都搵唔到錢,o依家離巢3個月,就賺夠過往一年嘅收入。減肥個人輕咗,但相反荷包就重咗。



樂瞳離巢後,即刻大解放推出處女寫真集《See La Cilla》紀念自己踏入31歲。(樂瞳IG圖片) 為拍寫真,日日飲鮮奶谷胸。(樂瞳IG圖片)
寫真中仲有火辣內衣相。

鍾意就快D Share啦!