網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月28日 星期六

《使徒2》帶挈!陳豪傾緊返內地拍劇 __,《使徒2》,使徒行者2,陳豪,《使徒行者2》,

咁開心?藝人陳豪及森美到觀塘apm出席公開活動。談到主演劇集《使徒行者2》昨晚大結局,末段揭示馬國明扮演其弟弟,留下伏線為他報仇,陳豪即笑說:「都話唔 ...


咁開心?


藝人陳豪及森美到觀塘apm出席公開活動。談到主演劇集《使徒行者2》昨晚大結局,末段揭示馬國明扮演其弟弟,留下伏線為他報仇,陳豪即笑說:「都話唔係大家估嘅林峯啦。(即係開第3集?)情理上似,開拍機會大,不過我死咗,唔知點出現番。」

陳豪不諱言該劇令他工作量增加:「呢套劇令內地觀眾對港劇改觀咗,我哋多咗內地觀眾認識,都傾緊返內地拍劇。(成數有幾高?)睇時間啦。(成頭家點算?)可以帶埋小朋友去,細節到時先諗啦。(憑呢套劇有信心爭視帝?)冇冇冇,平常心啦,有獎係bonus,要睇運氣。(王浩信係競敵?)都恭喜佢攞新加坡視帝,戥佢成功開心。我冇睇佢套劇,但佢早小角色時已好博命,依家無綫正用人之際,佢冒起剛剛好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!