網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月28日 星期六

鄺文珣囡囡滿月 頭髮勁多似媽咪咁靚 __,鄺文珣,鄺文,

鄺文珣細女Chesney滿月,網民都讚似媽咪咁靚呀!本來有兩個仔仔嘅前無綫藝人鄺文珣,喺上個月25日再生咗個囡囡Chesney,一家五口非常幸福,不知 ...


鄺文珣細女Chesney滿月,網民都讚似媽咪咁靚呀!


本來有兩個仔仔嘅前無綫藝人鄺文珣,喺上個月25日再生咗個囡囡Chesney,一家五口非常幸福,不知不覺,Chesney已經滿月喇!鄺文珣喺Instagram上載抱住B女嘅相,見佢非常肉緊親吻囡囡,而Chesney亦笑笑口望住媽媽,非常溫馨!

而一個月大嘅Chesney頭髮濃密,個面珠墩好飽滿,眼大大,非常標致似足媽咪咁靚,唔少網民都留言大讚可愛!而鄺文珣就話:「Our family tradition to have a monthly celebration until they're one!(我哋屋企有個傳統,會為每個月慶祝一次直到佢哋一歲!)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!