網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月28日 星期六

續約無綫全因家人 陳豪揭愛情保鮮法 __,無綫,陳豪,

師父,明白了!藝人陳豪接受電台主持梁泰來訪問,談及太太陳茵媺三年抱三,成為「生仔教主」的生活。陳豪和陳茵媺拍拖兩年便結婚,隨即誕下兩子一女。陳豪表示不 ...


師父,明白了!


藝人陳豪接受電台主持梁泰來訪問,談及太太陳茵媺三年抱三,成為「生仔教主」的生活。陳豪和陳茵媺拍拖兩年便結婚,隨即誕下兩子一女。陳豪表示不認為自己是個有情趣的男人,甚至有時候會忽略太太:「我本身自己都唔係好浪漫,只係一個好普通嘅男人,坦白說有時候都會忽略咗太太。」為此陳豪覺得更應懂得維繫夫妻之間的感情,所以他會確保每年都能跟太太去一次只有他們二人的旅行:「夫妻嘅感情就係需要大家攞時間出嚟,攞出大家嘅精神,真係去做一啲好似拍拖(嘅事),make sure我哋每年都有一個我們自己嘅trip。」

黐得就黐

至於續約無綫一事,講到有指他在約滿後有意離巢發展,他坦言續約這個決定,以至現在所有決定都是為了家庭着想:「其實我做咁多(決定)都係為咗屋企,希望佢哋有個更加舒服、更好嘅環境之下畀小朋友長大,畀佢哋冇壓力下成長。」留在無綫,令陳豪較為容易騰出更多時間陪伴仔女。他亦笑言喜歡黏住他們多於他們喜歡黏住自己:「我當然希望自己嘅小朋友喺身邊,盡量黐得就黐成日都覺得我想黐佢哋多過佢哋想黐我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!