網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月22日 星期日

張振朗講陳芷尤即滴汗 朱千雪:結婚喇? __,千雪,陳芷尤,張振朗,朱千雪,

張振朗講起陳芷尤(左)就滴晒汗,咁緊張?藝人張振朗及朱千雪今午出席公開活動,二人剛於新加坡得獎返港,到場後全程笑到「四萬咁口」。談到憑劇集《踩過界》勇 ...


張振朗講起陳芷尤(左)就滴晒汗,咁緊張?


藝人張振朗及朱千雪今午出席公開活動,二人剛於新加坡得獎返港,到場後全程笑到「四萬咁口」。談到憑劇集《踩過界》勇奪「我最愛TVB男配角」,張振朗表示心情已算平復:「頒獎嗰刻蔡思貝、朱千雪同王浩信一齊捉實我,令我好感動,眼淚就咁流落嚟,呢套劇大家拍得好有感情。(女朋友陳芷尤恭喜咗你?)我同好多好朋友都有聯絡,叫我畀心機。咁我哋(指與女友)有溝通,不過我返嚟都係工作先。」當被問到女友有冇吻賀他時,張振朗搞笑謂:「滴汗喇!」他轉向朱千雪「求救」,想不到朱千雪再「伸他一腳」,問:「你結婚喇?!」

談到《踩》劇今次成大贏家,會否搞慶功宴?朱千雪答:「啲期未得,李佳芯同張振朗拍緊劇,王浩信去咗英國,等埋監制製返嚟再決定。(邊個請?)梗係視帝同視后(即王浩信及李佳芯)啦。」

張振朗坦言《踩》劇台前幕後有意「再下一城」合作,但暫未有定案。至於朱千雪前昨晚頒獎禮鮮有性感打扮,她表示:「一年一度,所以引起誤會,都唔係好性感啫。(台慶又點?)未揀衫,但想行高貴、優雅路線。(你以性感打扮見人,男友冇詐型?)唔知佢有冇睇報紙,但打扮唔係只需同化妝及髮型師溝通咩?(男友有乜接受唔到?)冇傾咁深入。」她又轉向張振朗「求救」,張振朗恃機「報仇」:「我伸多你一腳!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!