網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月22日 星期日

【咁就一世!】靚靚嬲爆唔做安全措施 Chilam當眾認錯 __,Chilam,袁詠儀,靚靚,張智霖,

張智霖(Chilam)、袁詠儀(靚靚)、李家鼎、鄺美雲(Cally)、四太梁安琪及黃玉郎與未婚妻Cass等,今晚喺鴨脷洲出席長者盆菜宴。靚靚話未試過食 ...


張智霖(Chilam)、袁詠儀(靚靚)、李家鼎、鄺美雲(Cally)、四太梁安琪及黃玉郎與未婚妻Cass等,今晚喺鴨脷洲出席長者盆菜宴。靚靚話未試過食盆菜,所以跟埋老公Chilam一齊出席,問到囝囝慕童(魔童)點解唔一齊嚟,靚靚話:「阿仔最近好忙佢嘅滑板事業。」

之前Chilam被拍到帶魔童去玩滑板,但就冇做安全準備,搞到靚靚嬲爆話:「都唔明點解可以喺冇安全措施下玩滑板!唔明啲家長點解會容許?嗰兩父子應該知道邊個!如果跌斷腰骨咁點算?咁就一世㗎喇!」佢身旁嘅Chilam即點頭示意認錯,靚靚即刻再話:「我諗呢啲公眾場所要立例,要配戴安全措施先可以玩,否則唔可以入場。」問到有冇同囝囝約法三章?靚靚話:「囝囝好乖嘅,但係功課唔理想就會搵爸爸。」Chilam笑言自己係「sugar daddy」,任何事都會應承,問佢會唔會縱壞囝囝?佢即話:「我錫得嚟都好有分寸嘅。」

至於同場嘅鼎爺,就話自己鼎爺話往年都有參與呢項活動,佢同現場人士say個hi後就要趕返公司拍節目,佢話:「嚟緊會上華東同上郵輪講talk,屋企人都唔得閒一齊去。」提到鼎爺下月1號嘅72歲生日,問佢想唔想女友送驚喜?佢就話:「到時至算幾廿歲人,都冇乜驚喜啦,唔通話畀你聽有咗咩?咁就驚奇嘞!」

另外,Cally身穿印有Cash & family字樣嘅紅色T恤現身,佢話:「Cash & family嚟緊會成立facebook,會出袋、充電器等,喺網上售賣,收益部份會捐畀慈善。」問到點解冇佢個樣?Cally就笑話:「唔使嘞,都係卡通為主,定價都交畀人做,我好忙,自己都係以做義工為主。」而今晚Cally就會唱歌表演,唱番自己隻《堆積情感》,仲話嚟緊會推出發燒碟。

(攝影:卓寶花) 一講起囝囝魔童安全問題,靚靚就「爆炸」。

鼎爺嚟咗一陣就要走 四太梁安琪 黃玉郎與未婚妻Cass
鄺美雲話就嚟出碟,又會以愛犬Cash & family名義搞慈善。 呂良偉 胡楓同羅蘭等都有去捧場

鍾意就快D Share啦!