網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月22日 星期日

畀國王妹妹睇中!吳尊自爆差啲變真·王子 __,吳尊,

吳尊有「汶萊王子」之稱,原來真係差啲做咗王子!喺汶萊出世嘅男星吳尊最近因為同一對仔女參加大陸親子真人騷《爸爸去哪兒5》而再受矚目,出身富裕家族嘅佢絕對 ...


吳尊有「汶萊王子」之稱,原來真係差啲做咗王子!


喺汶萊出世嘅男星吳尊最近因為同一對仔女參加大陸親子真人騷《爸爸去哪兒5》而再受矚目,出身富裕家族嘅佢絕對係「高富帥」代表,兼有「汶萊王子」之稱,但原來佢真係差啲做咗王子呀!

佢接受訪問時,就自爆畀國王妹妹睇中,佢話:「對!我真的差一點變成王子,之前汶萊國王的妹妹想從爸爸那邊把我買過去,因為他們領養很多小朋友。」但佢慶幸「我爸爸沒有(把我賣掉)」,而且佢覺得同親生家人生活係最幸福!當問到如果有人想買佢嘅仔女時會點,佢就激動咁話:「沒辦法賣,殺了我吧!我跟他拼命了。」

吳尊仲罕有提到老婆,佢話當年係相睇認識,並唔係傳聞中嘅高中同學!佢直言冇諗過會墮入愛河,當時兩人嘅戀情萌芽中,但吳尊要去澳洲讀書,結果唔夠一個月,抵唔住相思之苦,讀咗一個月就返番去台灣,佢笑言:「算是為了愛情放棄學業!」佢又話會將家庭放喺第一位,搞到一班粉絲都大讚佢係好老公好爸爸,嗌好羨慕呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!