網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月17日 星期五

做打女預咗受傷!34C阮兒自爆勁多人追 __,阮兒,

Chloe轉型做打女。擁34C上圍的新進咪神阮兒(Chloe)有份拍攝無綫新劇《兄弟》,於劇中化身做打女的Chloe開拍前努力學習西洋拳,但她謙稱身手 ...


Chloe轉型做打女。


擁34C上圍的新進咪神阮兒(Chloe)有份拍攝無綫新劇《兄弟》,於劇中化身做打女的Chloe開拍前努力學習西洋拳,但她謙稱身手不算敏捷:「我身手唔Ok㗎,但為咗拍劇就覺得咩都Ok,我會打拳、學詠春,就算打得唔啱,都有個『形』喺度,拍《兄弟》要學西洋拳,打一兩分鐘已經爆晒汗,幾啱我性格,因為我幾硬淨。」講到拍打戲存在一定危險性,Chloe就展現大無畏一面:「好想嘗試,我唔怕受傷,係預咗受傷,傷身冇咁痛,傷面就痛啲,但要發生都制止唔到。」

Chloe雖然個性男仔頭,但原來她一直不乏追求者,早前就因為跟藝人衛志豪合作劇集《同盟》而傳出緋聞,對此她笑說:「佢係好好嘅同事,好好朋友,之後嘅嘢冇人知,冇嘢冇可能,但依家都係工作為主,可以介紹多啲男仔我識㗎!(佢追你?)好多男性朋友都有追我,我算好多人追。」Chloe又笑指自己不開口說話,予人很寸很型的感覺,甚至被認為黑面,但只要一說話,大家就覺得她是傻大姐,莫非這就是Chloe多人追的原因?

場地:MioXpace

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!