網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月27日 星期一

失落馬國視后 李佳芯風騷慶祝35歲生日 __,李佳芯,視后,

李佳芯雖然未能再攞視后,但係就非常風騷喺馬國過生日!藝人李佳芯(Ali)早前憑劇集《踩過界》於新加坡舉行嘅《星和無綫電視大獎2017》爆冷奪得視后寶座 ...


李佳芯雖然未能再攞視后,但係就非常風騷喺馬國過生日!


藝人李佳芯(Ali)早前憑劇集《踩過界》於新加坡舉行嘅《星和無綫電視大獎2017》爆冷奪得視后寶座,不過日前就未能喺《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017》中再下一城,但依然未損佢心情,仲非常風騷第二次喺馬國慶祝生日添!

今日35歲生日嘅Ali,喺Instagram上載照片,相中見到唐詩詠、姚子羚、菊梓喬、黎諾懿、胡鴻鈞、鄭俊弘等,壽星女更獲送上榴槤蛋糕!Ali留言話:「第二年生日在馬來西亞渡(度)過,回想一下,令我成長的從來不是年齡,而是從工作中所體會到的經歷,通常是苦的,懂得把苦化為甜,也是一種成長:)11月生日之星,祝健康、幸福!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!