掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

【封奶賀台慶】朱晨麗真空!陳凱琳禁露胸 鄭嘉穎今晚最開心 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,朱晨麗,陳凱琳,

港姐一向都係好乖,好聽公司話,應該係,所以,今晚佢哋都好聽話,喺限奶令之下,大家都好性感。相信今晚最開心嘅,一定係鄭嘉穎,因為,佢一向都唔多鍾意女友陳 ...




港姐一向都係好乖,好聽公司話,應該係,所以,今晚佢哋都好聽話,喺限奶令之下,大家都好性感。

相信今晚最開心嘅,一定係鄭嘉穎,因為,佢一向都唔多鍾意女友陳凱琳性感,之前傳媒問佢點睇無綫禁奶令,佢就好風騷咁話:「希望唔好似秋生話港姐要着潛水衣咁,我都好期待睇明年港姐會點。」

今晚,陳凱琳真係乖乖封胸,只係露背,展示骨感身形,佢接受傳媒訪問時話:「鍾意喺唔同嘅場合露唔同嘅部位,我覺得咁樣會有唔同嘅美,所以今晚揀咗露背。」咁如果著得性感,男友鄭嘉穎會唔會呷醋?陳凱琳就話:「佢不嬲都鍾意我揀嘅衫,佢覺得我揀得嚟都可以凸顯到我嘅美感,著啲咩佢都非常信任。」陳凱琳今年負責五十個花旦嘅環節,佢表示大家工作上都好忙,所以之前只係試過兩次真係人齊嘅綵排,不過自己都有自信,仲話跳舞最緊要係個氣氛,跳得出個優美嘅感覺就已經夠。

同陳凱琳一齊出嚟嘅黃翠如,露埋長腿,仲性感過佢。當然,不得不提係頭先俾坤哥吳業坤一圖踢爆佢發福凸腩嘅洪永城,今晚唔知佢用咗幾多個腰封?

至於其他港姐,例如朱千雪、蔡思貝、劉穎旋同劉佩玥——「雙劉」劉穎旋同劉佩玥就好性感,劉穎旋封咗塊紗喺心口,劉佩玥就白色低胸裙,露出微型湯碗胸,但梗係鍾意《降魔的》嗰個佢多啲,而11年港姐冠軍朱晨麗今晚都好性感,玩到真空上陣,上半身開咗個大V用簿紗遮住,若隱若現。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



朱晨麗真空!



湯洛雯唔算搶眼,但就高貴。

陳凱琳好密實

但後面就露背。
蔡思貝。



劉佩玥

朱千雪有少少失色。
黃心穎玩通窿。

鍾意就快D Share啦!