掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

斥Cindy令兄妹斷交 __,

■Cindy(左)初來港時住在Boe媽家,與Boe媽幼子、老公及二哥女兒感情原本好好。娛圈「金牌媒人」Boe媽與姪女Cindy因財反目,日前出律師信要 ...




娛圈「金牌媒人」Boe媽與姪女Cindy因財反目,日前出律師信要求Cindy歸還傲雲峰一個500多呎單位業權或800萬。Boe媽斥Cindy忘恩負義,指她不但改電話避聯絡,甚至連自己父親、即Boe媽胞兄的電話都更改,兄妹被迫斷交。

Boe媽哭訴兩年失兩兄:「佢(Cindy)爸爸係我大哥,我排第八,我哋九兄妹。前兩個月四哥死咗,前年三哥死咗。兩年死咗兩個哥哥,我好難過。佢將我大哥大嫂電話改晒,我想同佢爸爸傾吓偈都冇,之前一個哥哥喺深圳病重,佢(Cindy)睇都唔睇,只係畀咗一千蚊人民幣。」

採訪:劉舒




鍾意就快D Share啦!