掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

【恭喜】樊少皇微博宣佈誕女 賈曉晨:女漢子终於見到你了 __,樊少皇,賈曉晨,

「力王」樊少皇同賈曉晨(JJ)喺2012年傳緋聞,之後仲公開承認拍拖,而喺前年佢哋仲拉埋天窗,過咗一年幾二人世界嘅生活,佢哋喺今年6月仲喺微博宣佈造人 ...




「力王」樊少皇同賈曉晨(JJ)喺2012年傳緋聞,之後仲公開承認拍拖,而喺前年佢哋仲拉埋天窗,過咗一年幾二人世界嘅生活,佢哋喺今年6月仲喺微博宣佈造人成功,仲留言:「謝謝大家的祝福!是的,我們現在三個人了!」而老公樊少皇當時轉貼發文,仲用一男一女同一個BB嘅emoji象徵一家三口。

原來佢哋嘅愛情結晶喺前日於養和醫院出咗世喇!樊少皇今日喺微博貼咗張JJ抱住B女疑似喺醫院嘅相,仲話:「小飯兜歡迎你的到來,要疼媽咪哦,我愛你們!」相中只係見到BB嘅頭頂。而JJ就轉貼發文,留言:「大飯兜,女漢子,终於見到你了。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



樊少皇今日喺微博貼咗張JJ抱住B女嘅相,宣佈囡囡出世。 而JJ就轉貼發文。
JJ今年6月宣佈有喜。(資料圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!