掃呢頁CODE去手機

2017年11月14日 星期二

【唔夾口供喎】冇預鄭嘉穎 陳凱琳請家人大阪旅行 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

【唔夾口供喎】冇預鄭嘉穎陳凱琳請家人大阪旅行鄭嘉穎和陳凱琳(Grace)拍拖以來,感情穩定,一向好有默契,但近期卻明顯唔夾口供。日前Grace在網上P ...


  • 【唔夾口供喎】冇預鄭嘉穎 陳凱琳請家人大阪旅行


  • 鄭嘉穎和陳凱琳(Grace)拍拖以來,感情穩定,一向好有默契,但近期卻明顯唔夾口供。

    日前Grace在網上Po片,一時口快話自己有未婚夫,但男友鄭嘉穎就話她的未婚夫應該不是他,因為他們們未訂婚。嘉穎又話想同Grace去旅行,但她檔期很忙,要待台慶後才可出發。

    不過話口未完,Grace就撇甩嘉穎,做孝順女跟父母及胞弟到日本大阪、京都旅行,她負責酒店和機票,父親則請他們食飯及其他開支。今次他們沒有跟團,自己計劃行程,弟弟負責睇Google Map搵路,大家隨意四處玩,一享天倫樂。雖然行程短短,但她好珍惜跟家人一起的時間,回港後仍非常回味。
    此行愛上熱啤。

    鍾意就快D Share啦!