掃呢頁CODE去手機

2017年11月14日 星期二

黃金甲晒事業線!陳凱琳聖誕孖嘉穎外遊 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳着上黃衣戰衣大騷事業線,非常性感!前港姐冠軍陳凱琳(Grace)出席活動,她穿上金色DeepV長裙大騷事業線。她表示為了配合黃金比例的主題,而且 ...


陳凱琳着上黃衣戰衣大騷事業線,非常性感!


前港姐冠軍陳凱琳(Grace)出席活動,她穿上金色Deep V長裙大騷事業線。她表示為了配合黃金比例的主題,而且亦是選美比賽,作為特別嘉賓想穿得隆重一點:「我媽咪見到條裙叫我着埋去台慶,都有得諗。」她透露已經為台慶挑選好服飾,預告正面將是高領:「上次露咗腳,我想每個場合露唔同女仔嘅線條,同埋台慶我唔夠嚟,好多好勁嘅女仔。(覺得自己比例如何?)平均,自己細粒少少,有人話細粒會輸蝕,但我從小就呢個比例,選美都曾經擔心過其他佳麗身材同高度好過我,最終對自己有信心最重要。」問男友鄭嘉穎是否滿意她的身材,會否覺得偏瘦?Grace表示嘉穎要求最緊要健康:「有時出去食飯都唔係好食,但我冇刻意節食,我媽媽都係偏瘦。」

否認有特權

提到有指她日前去完大阪旅遊回港時,享有特權不需要排隊check in,她解釋:「其實我買咗u business(商務客位),本身都有個次序排名,每一個航空公司都有呢樣嘢,可能啲網民唔知道。」她直言這個旅程與家人同樂,玩得好開心:「爸爸請我哋食飯,我就負責其他,難得細佬請到假,不過家姐就請唔到,好耐冇成家一齊去旅行,細佬就負責睇地圖帶路。」

期待同嘉穎旅行

而男友這次因撞期未有同行,但二人計劃聖誕節時放假出外旅行:「好期待,最好唔好送禮物,好難諗,打算去熱帶地方。(話過鍾意熱帶地方結婚?)冬天凍,梗係想去呢啲地方。(會閃婚?)唔會唔會。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!