掃呢頁CODE去手機

2017年11月3日 星期五

講定先!唐詩詠同舊愛崔建邦拍劇唔尷尬 __,詩詠,崔建邦,唐詩詠,

唐詩詠話佢就算同舊愛崔建邦拍劇都唔尷尬。藝人唐詩詠低胸出席無綫節目巡禮活動,問是否ShowQuali時,她笑言:「唔係!都冇乜Quali可以晒。(最近 ...


唐詩詠話佢就算同舊愛崔建邦拍劇都唔尷尬。


藝人唐詩詠低胸出席無綫節目巡禮活動,問是否Show Quali時,她笑言:「唔係!都冇乜Quali可以晒。(最近頻頻性感示人想轉形象!)都係時候轉換形象,遲啲都要買過晒啲衫、戰衣出席頒獎禮,都會朝住呢個方向買衫。」

提到新工作,唐詩詠表示剛拍完一套英皇的賀歲片,之前劇集《不懂撒嬌的女人》播出後,都為她帶來不少廣告,下年就會跟馬國明開拍一套新劇。講到前男友崔建邦都開始拍劇,問到若將來有機會合作會否尷尬時,她謂:「唔會!大家同公司,佢有另一個發展方向都戥佢開心。」

崔建邦被指與新人李靖筠撻着而跟李怡(野人)分手,問唐詩詠甚樣看時,她謂:「冇乜話點睇,最緊要佢哋開心,我真係唔知成件事係點,又唔知個過程,相信佢哋自己識得處理,你哋都係問番佢哋」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!