掃呢頁CODE去手機

2017年11月3日 星期五

任影展大使感榮幸 甄子丹恨孖吳宇森合作 __,子丹,吳宇森,甄子丹,

甄子丹到澳門出席《第二屆澳門國際影展暨頒獎典禮》記者會。藝人甄子丹與導演吳宇森到澳門出席「第二屆澳門國際影展暨頒獎典禮」記者會,二人分別獲大會邀請擔任 ...


甄子丹到澳門出席《第二屆澳門國際影展暨頒獎典禮》記者會。


藝人甄子丹與導演吳宇森到澳門出席「第二屆澳門國際影展暨頒獎典禮」記者會,二人分別獲大會邀請擔任影展明星大使及影展大使,子丹太太汪詩詩亦有到場支持老公!

子丹對擔任大使感榮幸,他說:「影展期間都會過嚟,但未必留足咁多日。(吳宇森話你哋曾經有機會合作拍電影?)係,佢係我前輩,有機會都想同佢合作。(佢讚你好似美國演員咁專業?)我諗冇分邊度地方嘅演員,演員就只有分好演員同唔好嘅演員,我只希望盡力做好自己嘅工作!」

提到與馬雲合作新片,子丹說:「嗰套其實係套短片,係李連杰搵我,話馬雲想拍套講武術嘅短片,套戲有好多人,我拍咗兩日,同馬雲有對手戲,其實嗰日係我嘅結婚週年紀念,一般我係唔工作嘅,不過馬雲都為我同太太搞咗個party慶祝!(同馬雲有切磋武藝?佢識就住道力?)佢本身係個武術迷,做生意佢專業,講到武術指導就我在行啲,我識就咪得囉!(係咪友情客串?有冇收片酬?)有收片酬,不過係零片酬,因為同馬雲係友情關係,加上佢呢套片係弘揚武術,有意義,都想參與支持!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!