掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

跟黃秋生搵食》突擊生煎包專門店 秋生以為呢間最得 結果... __,秋生,黃秋生,

到底香港還剩下街頭小食店嗎?想吃一串咖喱魚蛋,可能如黃秋生所言,要去便利店才找到。今集,黃秋生走上灣仔繁榮街口,想找一檔好吃的街頭小食店速食「醫肚」, ...




到底香港還剩下街頭小食店嗎?想吃一串咖喱魚蛋,可能如黃秋生所言,要去便利店才找到。今集,黃秋生走上灣仔繁榮街口,想找一檔好吃的街頭小食店速食「醫肚」,遍尋而不果。

靈機一觸,黃秋生的腦海突然湧現生煎包的味道,於是他帶攝製隊伍,由灣仔道一路走到譚臣道,終到達曾獲米芝蓮推介的上海生煎包店。希望一嘗濃郁湯汁滋味的黃秋生,到底現實是否如他所願呢?

祥興記上海生煎包

地址:灣仔譚臣道76號地鋪

電話:從缺

營業時間:星期一至日 10:30am-8pm

你都去過呢間食店?即上 https://goo.gl/jeYiC7 留低你嘅食評!

緊貼最快最新飲食資訊,即like《飲食男女》Facebook: http://www.facebook.com/eatandtravel

《飲食男女》網站: http://etw.hk




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!