掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

【非一般膠劇】網民激讚伏線留得靚 目標推馬明做視帝 __,馬明,馬國明,

台慶劇《降魔的》講馬國明係一個的士司機,遇上胡鴻鈞呢個精靈,就咁睇就似係一個講降魔嘅膠劇,但喺啱啱過咗嘅一星期,呢套劇就被網民大讚,點解?劇中馬明揸的 ...




台慶劇《降魔的》講馬國明係一個的士司機,遇上胡鴻鈞呢個精靈,就咁睇就似係一個講降魔嘅膠劇,但喺啱啱過咗嘅一星期,呢套劇就被網民大讚,點解?

劇中馬明揸的士有兩個常客,就係金剛同小儀,頭一個星期睇,以為佢哋只係配角,得閒出場帶動下馬明條感情線咁,但點知佢哋兩個係一條大伏線,去到第11集先揭曉金剛同小儀係馬明已經過身嘅父母,即係兩人其實係鬼,當呢場戲一出,好多網民都睇到嘩一聲,仲讚大台留伏線留得好。呢11集期間,都好多提示話佢兩個係鬼,例如金剛話成日都截唔到的士,啲司機好似睇唔到佢咁,因為佢哋係鬼嘛,所以真係睇唔到佢哋。

除咗伏線被讚之外,馬明嘅演技都深受網民認同,好多網民都話想馬明今年可以拎到視帝。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



金剛同小儀成日截唔到的士,但馬明就見到佢哋。(劇照) 鋪足11集,原來佢兩個已經係鬼。
馬明仲查到,佢哋就係親生爸爸媽媽。

等咗11集終於相認。



鍾意就快D Share啦!