掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

被笑年紀大 湯洛雯低胸晒線自誇腳頭好 __,湯洛雯,

湯洛雯大晒兩吋事業線。藝人黎諾懿及湯洛雯(靚湯)以劇集《燦爛的外母》夫妻檔到將軍澳出席聖誕活動,身穿低胸裝的靚湯騷兩吋事業線,她自誇腳頭好,帶摰諾懿可 ...


湯洛雯大晒兩吋事業線。


藝人黎諾懿及湯洛雯(靚湯)以劇集《燦爛的外母》夫妻檔到將軍澳出席聖誕活動,身穿低胸裝的靚湯騷兩吋事業線,她自誇腳頭好,帶摰諾懿可以一齊接show,而今次已是兩人第三次「夫妻檔」工作,希望長做長有!靚湯又晒命笑言已接了倒數活動,諾懿則未有,他說:「想有show接,但冇都唔緊要,可以陪太太同今年出世嘅囝囝小春雞。(準備咩節目?)都係留番喺屋企喇!唔敢帶BB出街,因為多病菌,我姪仔先入咗醫院。」靚湯即笑他可以留家「追多個」!諾懿說:「會唔會急得滯?遲啲先!太太未復原。」

喊冤否認管男友財政

問靚湯會買甚麼禮物給男友羅天宇?她表示對方喜歡玩具模型,諾懿插嘴說:「其實我同天宇未識湯洛雯之前,成日一齊去旺角買玩具,之後就少咗應該係畀人管制住!最近再同佢行街,佢都冇買嘢畀自己,反而買啲女仔公仔,見到佢個眼神好可憐!」靚湯即呼冤否認管制男友財政:「冇呀!其實有自己嗜好好正常,我都畀佢同化咗,鍾意儲figure!」諾懿笑言無形壓力更恐怖,問他是否感同身受?他笑說:「我戶口長期唔過三位數,都係每次問太太出糧,不過都夠用。」問天宇是否要儲錢結婚?靚湯笑言不知道,諾懿即笑住寸靚湯:「雖然唔知佢將來嗰個係咪你,但都要儲定咁你都唔細」靚湯說:「我知我身材都唔細!」

攞獎順其自然

早前靚湯在新加坡星和頒獎典禮中奪得新人獎,而她在下星期舉行的TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮中提名飛躍進步獎,問到有否信心?她說:「其實今年已經比我預期得到更多!有獎係錦上添花,最緊要拍到好劇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!