掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

【為馬國明放低舊情】黃智雯《降魔的》終成魔 人鬼大戰有冇彎轉? __,黃智雯,馬國明,

馬國明同黃智雯主演嘅台慶劇《降魔的》近排成為咗網上熱話,馬明、金剛同小儀呢段親情戲俾人讚,噚晚嗰集終於講到黃智雯成魔,兩人感情線都有啲睇頭。靈魂出竅嘅 ...




馬國明同黃智雯主演嘅台慶劇《降魔的》近排成為咗網上熱話,馬明、金剛同小儀呢段親情戲俾人讚,噚晚嗰集終於講到黃智雯成魔,兩人感情線都有啲睇頭。靈魂出竅嘅黃智雯,因為想見已經死咗嘅未婚夫,誤信一個叫Naomi嘅護士而被困鬼域,而馬明同胡鴻鈞就入咗鬼域救人。最後黃智雯醒番,表面上好似一切如常,但原來已經變咗魔。

鬼怪片喺大台一直缺乏捧場客,不過《降魔的》打動咗唔少人心,有人睇好馬明做視帝,馬明曾經接受傳媒訪問話,一直都以平常心去睇獎項,拎到獎當然開心,但係最希望仲係觀眾嘅口碑。

同樣被網民讚嘅黃智雯,噚日接受傳媒訪問亦都話:「我自己都好鍾意呢幾集戲,好多人見到我都問我點解變魔,你問我梗係覺得開心,每個角色都有唔同嘅感動位,我自己睇劇本嗰陣,都俾啲情節感動,因為講緊好多唔同嘅情,亦都有好多message帶俾大家,好似叫我哋要珍惜眼前人,但係又要學點樣去放低,所以我相信可以感動觀眾。」

講到最鍾意嘅一場戲,佢就話:「我好鍾意嗰場去鬼域戲,因為係講我放唔低死咗嘅未婚夫,但係因為馬明去咗鬼域,令我釋懷咗事。」結局有篇有一場人魔大戰,佢話:「呢場大戰係因為芷若變咗魔,當我成『魔』之後,有好多動作場面,為咗效果差唔多日日都要吊威吔,試過半夜三更去森林吊威也到天光。」至於同馬明嘅關係,佢話:「呢啲會留啲空間俾大家去諗!」

(網上截圖) 噚日嗰集講到馬明同胡鴻鈞入鬼域救黃智雯。(電視圖片) 感情線開動,錫咗下。(電視圖片)
預告話擺明你聽佢會變魔。(電視圖片) fb圖片 fb圖片
會唔會同馬明一齊,黃智雯話時會有一個空日間俾大家諗!(網上截圖) (網上截圖)

鍾意就快D Share啦!