網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月29日 星期三

黃子華神級踎躉 打牌妙悟人生 __,子華,黃子華,

打牌妙悟人生,有幾多人做到?乜嘢係「同人唔同命」?睇吓「棟篤男神」黃子華就知!同好多喺年頭誓神劈願話今年要點點點嘅人一樣,子華今年都冇乜嘢做過,冇開棟 ...


打牌妙悟人生,有幾多人做到?


乜嘢係「同人唔同命」?睇吓「棟篤男神」黃子華就知!同好多喺年頭誓神劈願話今年要點點點嘅人一樣,子華今年都冇乜嘢做過,冇開棟篤笑,冇演話劇,冇戲冇劇上,更加冇出碟冇出歌,只係拍片呼籲關注弱勢社群,同喺幾個演唱會度亮吓相,但依然無損佢喺班米飯班主心目中嘅評價,有乜嘢人可以全年唔使do,只係睇show,佢老細都當佢神咁拜? Nuts哥只諗到黃子華!

冇上網一片空白?

你話:「唔係喎,子華有拍戲喎!」咁有冇喺Facebook(Fb)度寫先?冇吖嘛! 子華點樣形容Fb ?「唔係日記,係傳記!」喺呢個「扮工」世代,子華冇上網喺傳記上寫自己有做嘢,咁就等於冇做嘢㗎喇!「返工嘅日子返咗工,因為受薪嘅原故,所以喺辦公時間替僱主做咗啲分內事」,即使比「星期一之後係星期二」更加冇point,依然足以建立「好勤力啊!」嘅假象,你估美國總統特朗普真係咁鍾意玩twitter ?得閒佢唔好同身材索爆嘅第一夫人梅拉妮亞玩?佢因為清楚知道將來啲人討論佢任內有咩政績,咪就係睇佢網上傳記囉!子華Fb只寫食生日蛋糕,「蝕啦你」!

不過,若然子華都熱衷做埋啲咁「cheap、cheaper、cheaperer」嘅網絡自吹行為,佢就唔係子華神!更加唔會行年57,兼夾瘦蜢蜢,依然大受女性歡迎,不但有粉絲開post話「好想嫁給子華叔」,更加吸引唔少圈中花旦情願收平啲都恨合作,仲未計佢歷年來一段接一段「停不了的愛」嘅情史,淨係佢現任女友被封為「翻版范曉萱」,就知子華係幾咁魅力非凡!

不過舞台上口甜舌滑嘅子華,舞台下係另一個人,Nuts哥當年有幸同佢、吳鎮宇、張達明同枱打麻雀,你以為同得佢哋三個打牌,即係等於坐咗喺演藝學院歌劇院個舞台上面睇咗次《鬚根Show》?錯!子華係個打隻牌都諗成晚嘅人,望住佢摸隻牌返嚟,然後好似法國雕塑家羅丹嘅名作「沉思者」咁,進行一大輪前世今生嘅思想工作,你會明白點解打麻雀會被喻為擁有五千年文化嘅中國國粹,試問冇咁源遠流長嘅文化歷史,又點夠撐打到四圈呀!

睇名著影響一生

但即使子華幾漏氣,若果佢約你開枱,你會恨不得立即就掛8號風球, 仲要唔好咁快落波,因為嗰個係黃子華!當然,子華恨睇書多過打麻雀,事關佢當年就係睇咗俄國大文豪杜斯妥也夫斯基嘔心瀝血之作《卡拉馬助夫兄弟們》,從中領悟人類原始的愛與恨及慾望,令本來立志傳教嘅佢,最終連教都唔信,呢個決定影響一生!咩書咁堅?一言難盡,就好似子華啲棟篤笑點樣影響咗唔少人嘅思想模式一樣,必須親身領略過先會知道,否則只會係每逢聖誕喺床頭掛隻襪,然後心掛掛「聖誕老人會送我咩禮物呢?」嘅純潔心靈,你送人禮物,你就係聖誕老人,就好似《卡》所講:「魔鬼並不存在,實際上是人創造了它!這也就跟創造上帝一樣!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!