掃呢頁CODE去手機

2017年11月2日 星期四

慶生P男生勿進!吳嘉熙飛撲夏雨仔勁癡纏 __,吳嘉熙,夏雨,慶生,嘉熙,

成班好姊姊開P,男仔冇份是常識吧!今日25歲牛一的何雁詩,早前與陳瀅、糖妹、王敏奕、SuperGirls成員吳嘉熙(Cheronna)及賴慰玲等一班好 ...


成班好姊姊開P,男仔冇份是常識吧!


今日25歲牛一的何雁詩,早前與陳瀅、糖妹、王敏奕、Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)及賴慰玲等一班好姊妹在主題樂園酒店包房開P狂歡!當日下午,陳嘉寶(Anjaylia)出席活動後,乘七人車到大埔賴慰玲屋企。約5時許,見腹大便便的賴慰玲在老公陪同下與Anjaylia步往取車,之後駕車往沙田購買蛋糕,兩人拎住蛋糕離開,再由賴慰玲駕車往主題樂園酒店,在停車場會合何雁詩和陳瀅。

爭摸賴慰玲巨肚

從停車場去酒店要行一段路,眾姊妹等埋有男友黃奕晨接載的Cheronna,黃奕晨即載埋大肚婆賴慰玲與眾姊妹齊齊往酒店。由於當晚是「Ladies Night」,黃奕晨當然冇份參與,故落車後,對男友依依不捨的Cheronna第一時間張開雙手飛撲去攬住黃奕晨,其餘姊妹只好站着等兩人黐纏完才入去,再往餐廳會合糖妹及王敏奕,黃奕晨則自行駕車離開。

七位好姊妹坐埋一枱開餐傾個不停,餐廳內充滿着她們的歡笑聲。食到尾段,她們更輪流爭住摸賴慰玲個巨肚,場面熱鬧。食飽飽後,齊齊上房開Party慶祝!

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!